neděle 8. května 2011

Nedělní hrátky s pavoukem

Nedávno jsem Jeníčkovi koupila malého plyšového pavoučka.

Jenda je z něj v sedmém nebi.


Venku krásně svítilo sluníčko.

Jenda nechce mezi lidi, nechce mezi děti, a tak jsme prozatím integraci "do společnosti" vzdali.

Pokud to jde, užíváme si vzájemných radovánek na zahradě.

Občas mě Jenda vyhání se slovy: "Mamko zlá, hnusná, di pič", ale čím dál častěji si užíváme společných okamžiků, společné radosti a společných úsměvných zážitků.

Už to není jen ON a JÁ, ale čím dál častěji jsme to "MY"...

My dva spolu....

Jak krásně to zní.

S teplými slunečními paprsky přineslo slunce do našeho života i plno úsměvů.

Ještě před rokem jsem na dotaz psycholožky nedovedla odpovědět, jestli Jeníček projevuje RADOST...

Ano, vztek projevoval...a velmi často...ale radost??? Tehdy moje odpověď zněla "ne"....
A dnes?

Po roce a čtvrt usilovné práce zvládá Jenda vzájemnou interakci ve dvou.

Nejlépe mu to jde se mnou, a světe div se...i se Šárinkou.
Mám z něj VELIKOU RADOST - čím dál častěji vylézá "ten můj šneček" ze své ulity.
:-)
Naučil se posílat druhému autíčka a včera z toho měl takovou radost, že nechtěl jít ani spát.
Dnes jsme si na zahradě posílali pavouka po skluzavce...

Jenda ho vždy pustil dolů a já jsem mu ho zase podávala...

....jeho šťastné úsměvy mluví za všechno...
Chvíli posílal i svůj dudlíček "na mačkání".

Ke konci jsem ho naštvala.

Chtěla jsem, aby alespoň na chvíli vyndal dudlík z pusy...
...a bylo zle...


Jen jsem to chtěla zkusit, zda by to zvládl BEZ dudlíku.
Nezvládl, nevadí.
Tak si další pokusy necháme zase na jindy... :-)
Doufám, že i vy jste prožili podobně úsměvné pohodové odpoledne.

8 komentářů:

  1. Amélko zlatá, to se tak krásně čte, držím palečky ať je líp a líp..posílám pohlazení na dálku a přeji hezký nadcházející týden!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. to je béruška, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, Jeník říkal, že je to PAVOUK, tak je to pavouk. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, opravdu mi děláte radost! A radost z Jeníka taky jen čiší.
    Víme, že Jeník má pavouky v oblibě, tak že je to beruška mu neříkej. ;)
    A ten dudlík? Vidím pokroky ve všem, tak i s tím cumlem to nebude jinak.
    I já přeji co nejhezčí nový týden, a nemusí to být jen o počasí!

    OdpovědětVymazat
  5. neděle se vůbec povedla..přeju a´t je těch radostných chvilek co nejvíc...nakonec co je důležitější než radost ze života..

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásne vidieť Janíka tak šťastného a spokojného. Presne ako píšeš, tie úsmevy vravia za všetko!
    Ste obaja úžasní!

    OdpovědětVymazat
  7. Ami krása...dneska na fotkách mi Jeník připomíná děti od malíře Donalda Zolana ♥♥♥. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie, krasne se to cte, je videt, ze jsi stastna. Jenda ti dal ten nejkrasnejsi darek ke dni matek. Preji krasny tyden plny dalsich Jenikovych pokroku, Katerina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...