úterý 3. května 2011

První máj - lásky čas

Samozřejmě vím, že dnes není prvního máje, ale vzhledem k akutnímu nedostatku času většinou nejsem schopná psát o událostech v ten samý den...
V neděli mě moje dcerky příjemně překvapily.

Když se večer Šárka zeptala: "Mohla bych jít s Jeníkem ven?"
Myslela jsem si, že špatně slyším.

Mám pocit, že to byla dokonce jejich historicky první procházka.
Jeníček byl jako miminko extrémně uřvaný tvoreček a navíc jsme 5x denně cvičili Vojtovku, na nějaké procházky se sestrama tedy moc nebyl čas a holky o uřvaného Jendu stejně moc nestály.
Eliška párkrát kočárek s malým Jeníkem vezla, Šárka asi ne.
A poslední rok a půl byl Jenda příliš nepředvídatelný, nezvladatelný a netroufla jsem si je někam poslat...
Sama jsem měla často co dělat, abych ho uhlídala.

Rychle jsem je tedy vypravila, aby si to Šárinka nááhodou nerozmyslela.
Jendu jsem připoutala na kočár a Šárce jsem dala instrukce, aby ho za žádnou cenu nesundávala z kočáru.
Nevím, jak by to dopadlo.
Do kapsy tajně dostala bonbony a lízátko...kdyby nááhodou byla nějaká kalamita, tak aby ho měla čím zabavit...

Dostali velký úkol - odvézt láhve do kontejneru. :-)

Jenda se cítil důležitý, když mohl něco držet....

Byl na ně takový hezký pohled...
Vrátili se po půl hodině...
A já jsem si užívala ticha  ... po několika letech jsem slyšela celé zprávy. :-)

U televizních novin mě rozesmála a dojala Eliška...četla noviny a tam byla fotka z královské svatby...dívala se na Kate a na Williama a prohlásila, že Kate je krásná, že vypadá jako já... :-)
Chvíli jsem si říkala, že ji budu muset objednat na oční, často si připadám unavená, zničená, neschopná a cítím se asi tak na 80 let... Moje babička ve svých 84 letech má snad víc elánu, než mám já....

Ale je fajn, že moje děti to vidí jinak. :-)

Šárka se vrátila z procházky spokojená, Jenda taky a ještě mi donesli kytičku.

A druhý den si procházku zopakovali.... Tentokrát to bylo asi 20 minut, ale díky Bohu za každou "volnou" minutu.
Chvilku jsem se za nimi dívala z okna, když odcházeli.... Šárka jezdila s kočárkem dokola a Jendovi se to moc líbilo.

Nemám úžasné děti?!

11 komentářů:

  1. Paráda, Šárka je bezva sestřička a Jeník taky zaslouží pochvalu!! Přeji krásný den!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš o tom žádná ♥♥♥ jsou to ohromné holky ♥♥♥ a Jeník je moc šikovný kluk ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná kytička od dětí!!!!
    Přeju ti hodně síly,energie,elánu a trpělivosti a víc takových chvilek "jen sama pro sebe"!!!
    B.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá princezno Amelie (nedávají náhodou nějaký takový film dnes večer v TV? :)), máš milé děti. Spolu vše zvládnete.
    S dospíváním dětí přijde i úleva od každodenního stresu a vybude možná i čas na sebe.
    A kytí je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  5. Nasměrovavala mě sem Andeya tak si čtu , posílám moře sil a pohlazení jste úžasná ženská .

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Amelie, veľmi si ma dojala svojimi slovami a hlavne tou kytičkou, neviem, čo na to povedať, často na vás myslím a modlím sa za vás, ja bez modlitby nemôžem žiť
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Máš báječné holky, a ty jsi úžasná máma a je fajn, že si měla chvíli jen pro sebe Myslím na vás J.

    OdpovědětVymazat
  8. Amélie, děkuji ti za tvojí milou návštěvu u mne. Moc jsi mne tím potěšila. Vidíš, mám o jednu virtuální kamarádku více. I já jsem se podívala na tvé stránky a musím ti napsat, že tvoje děti mají štěstí, že mají tak úžasnou mámu. Přeji ti hezký večer.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  9. pokud tě dcera vidí krásnou, jsi na tom líp než princezna kate:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děti jsou vždycky úžasné, akorát to rodičům nějak často tají
    A díky za podělení se o krásný okamžik ...

    OdpovědětVymazat
  11. Vítám všechny nově příchozí i nově nahlédnuvší..MOC si toho vážím. Jsem ráda, že vám není lhostejná problematika autismu. Krásný jarní čas všem milým lidičkám!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...