pondělí 23. května 2011

Šťastné dítě v parku

V poslední době jsme se naučili chodit do parku.

Každé odpoledne musíme na 1-2 hodiny ven a park je pro nás vítaná změna.

Pokud tam NIKDO není, je to prima.

Jenda pobíhá...

....poskakuje...

...dělá blbinky...

Házím mu míček...

...a on mi ho zase nosí...

Leze na lavičky a skáče zase dolů... a nahoru a dolů...a tak pořád dokola....
Přitom stihne sledovat každé auto, které jede okolo...  :-)

Užíváme si to oba dva....

Chvilkama si podupává nebo běhá dokola....
Alespoň na chvíli oba zapomeneme na problémy a na starosti.... v tu chvíli nemyslím na takové věci jako je integrace, sebeobsluha, školka, učení, úkoly...
V tu chvíli není žádná budoucnost ani minulost, je jen krásná přítomnost....
Když Jeníčka omrzí míček, tak sbíráme kamínky, šišky, žaludy, větvičky nebo hledáme mravence a různé brouky.
V hledání brouků je Jenda přeborník...a běda, jak zapomenu sklenici na "hmyz" doma.... :-)


 Je krásné vidět svého syna, jak se usmívá.... (protože ho zrovna k ničemu nenutím....)
V parku si odpočineme od každodenního stresu, od úkolů, od učení, od různých nácviků chování a ježdění po doktorech ...
Snažím se, abysme si každý den užili těch báječných chvilek jen ve dvou....
Chvilek, kdy je můj syn opravdu šťastný....

13 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsou takové chvilky, kdy je Jenda šťastný, a kdy máte oba radost...

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, teď zrovna jsou. Hlavně nesmí pršet, nesmí být mokro, nesmí foukat vítr, nesmí být okolo lidé, nesmí být ostré slunce... MUSÍM mít jídlo, pití, míček a tu sklenici na brouky...a pak je fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to se hezky čte!! Je vidět, že si to užil. Vím, že to není zadarmo, musíš mí spoustu věcí a dodržovat rituály, ale moc vám to oběma přeji. Jo, a Jenda má super tričko...:)

    OdpovědětVymazat
  4. hezky se na to kouká, když je Jeníček spokojený..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ami,Jeníček vypadá nádherně a což teprve Ty?Jsi krásná maminka,kdybych měla tu sílu a mohla bych vše urovnat.....vážim si Tě a když mám nějaké ty své mindráky vždy si vzpomenu....nechci Ti psát nějaké fráze ale ležíš mi na srdci pa Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem rada ze se Jenikovi v parku tak libi. Na fotkach je videt jak je fakt stastnej. :)
    Taky jsem jako mala rada chodila do parku, a taky jen kdyz tam nebyli lidi. Do dnes vyhledavam mista v prirode kde je liduprazdno a je mi tam dobre. A tady u nas tech mist je na stesti dost. :)

    Jo, a ty tricka si tisknes sama? Nebo je nekde kupujes? Jsou super!

    OdpovědětVymazat
  7. Dajo, moc děkuju. Jsi hodná.
    K: http://www.zasklem.com/home/trickaprodobrouvec

    OdpovědětVymazat
  8. Z fotek ta jeho radost přímo září a z tvých komentářů je taky cítit. Přeji hodně takových pohodových dnů.Bez dudlíků v parku vypadá hrozně dospěle.:-)

    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Andreyo, dudlík za branku nesmí, ten má jen doma a na zahradě.
    Jsem ráda, že se vám obrázky líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Marci z fotek to že je šťastný přímo vyzařuje ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. Štěpík dnes strávil šťastnou hodinu na louce u hřiště, chodil a škubal květenu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Marci, mám radost z Jeníkových úsměvů, které nám v několika posledních příspěvcích posíláte. Je krásné jej takto vidět, ikdyž vím,že to není samo sebou... Dokážu si představit, kolik práce a úsilí je z Vaší strany vynaloženo, aby jste takové fotky mohla udělat.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...