sobota 28. května 2011

Učíme se s Krtkem

Jenda má už pár měsíců rád modelínu.

Zvládne vymodelovat a uválet žížalu.
Včera jich udělal asi 20 a já jsem je musela skládat do řady. :-)

Pak chvilku pozoroval svoje brouky ve skleničce....

....Chvíli lepil modelínu na skleničku, aby brouci nebyli vidět...

A pak si vzal na pomoc svoje oblíbené postavičky - myšku, zajíce, krtka a ježka.

Jsou z nějaké stolní hry. Ale hru Jenda nechápe, tak si společně hrajeme alespoň s postavičkami.

DVD s krtečkem má Jeníček moc rád a oblíbené figurky se mu moc líbí.


Pár minutek jsme zvířátka přidělávali do modelíny...

...a potom zvířátka vylezla na komín - tedy na Jendovu sklenici s brouky.....


Když už to Jeníčka přestalo bavit, vymyslela jsem jinou hru.

Hru napodobující skutečnost.

Dala jsem Jendovi misku s vodou, aby mohl svoje zvířátka vykoupat....

Pak je utíral do utěrky....

Taky jsme postavičkám vyrobili z modelíny postýlky....

Jeníček svoje kamarády ukládal do připravených postýlek...

....a nezapomněl každému zvířátku dát napít mlíčko ...

....a pak mu dát deku a dudlíka...

Nakonec uložil "do postýlky" i  své tři zvukové kostky z lega...

Přikryl je papírovým kapesníkem, dal jim dudlíka a pak jsme jim společně popřáli dobrou noc....

Byla jsem ráda, že ho hra chvíli zaujala. Někdy mám pocit, že zabavit ho je nadlidský výkon....

8 komentářů:

  1. No já se nestačím divit, jak si Jenda pěkně hraje, i když jen pár minut... Jak mu pěkně ke hře ladí triko! A jak to, že změnil barvu modelíny z červené na modrou? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krteček si hraje rád
    je to starý kamarád
    spolu s myškou, s ježkem
    provedli nás dneškem
    když Jenda nevšímá si aut
    pohladí ho Krtek kosmonaut

    No vida, jak si Jeník dovede pohrát!
    A obdivuji krásnou barvu modelíny. Já míval po chvilce všechny barvy v sobě. :)
    Jenda má rád Krtečka i astronomii, knížky o vesmíru, o hvězdách a planetách, a Krteček teď putuje na oběžné dráze v americkém raketopláně. Hezky se to všechno propojilo.
    Hodně takových herních chvilek přeji vám oběma.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé Justýnka taky miluje krtečka a kamarády,jede to u nás od rána do večera,teď jak pršelo tak fakt doslova...:-)My máme všechny kamarády plyšové,jeden čas milovala žabku teď má zase ráda myš....:-)Amélie,nádherně si s Jeníčkem hrajete,mám radost jak zvládá hru ,nádhera a super nápady,jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie, my taky radi krtecka. A tento zpusob hry se mi mic libi. Je to super napad. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Amelie, nakoukla jsem, co je u vás nového a vidím, žes vymyslela krásnou, jednoduchou a srozumitelnou hru, Jeníček soustředěně ukládá svoje kamarády do modelínových postýlek, dává jim dudlíka - moc se mi to líbí. Držím palečky, abyste zvládli v klidu i to letní oblečení.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný.a vím, že vymyslet takové hry je někdy fuška hrát je není až tak zábavné..jsi fakt dobrá,děláš pro jendu moc

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, tak my taky krtečkujeme. Nechala jsem dokonce Martínkovi upéct krtečka jako dortu. A myslím, že to takhle Jeníkovi líp učí, když má na pomoc takové krásné kamarády. :) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím, že Jeníček má ke hře s krtkem i krtečkovské tričko.
    fantazii máte bezbřehou :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...