pátek 27. května 2011

Maminko, kuk...


Před pár dny se nám, tedy Jeníčkovi, povedlo vyjít na procházku v tričku s krátkým rukávem.

Jenda každé jaro nezvládá přechod ze zimního na jarní oblečení a pak z jarního na letní.

Všichni odkládají svršky a Jenda zarytě trvá na svém "teplém" oblečení.

I když je horko sebevětší, za žádnou cenu si Jeníček nechce vzít tričko a kraťasy.

Už asi měsíc jsme to zkoušeli - chtěla jsem mu sundat mikinu, aby šel  jen v tričku a vždy následoval afekt...

Tentokrát u přebalování žužlal dudlíka, díval se u toho na pohádku a možná mě "plně" nevnímal... :-)
Nevím...
Ale povedlo se....

Došli jsme nakoupit...tedy jen já... Jenda už nějaký čas odmítá vejít do obchodu a než nakoupím, sedí venku připoutaný na kočáře a pozoruje auta.
Za odměnu dostává tradičně hranolky a lízátko.

Cestou domů jsme to vzali přes park.....

Učila jsem Jendu dělat "KUK"...
Nejdřív se mu nechtělo, postával za stromem a kousal si ruku....

Ale pak si dal párkrát říct....

Myslím, že z toho měl nakonec sám radost....

Chvilku jsme si házeli míčky...

....sem tam lezl na lavičku a skákal dolů...

...a občas pozoroval okolo jedoucí auta a motorky....

A světě div se, nakonec ušel asi 300 metrů pěšky.

Už delší čas odmítal chodit pěšky, ale lampy tentokrát zase zvítězily....

Schovával se za ně....

...dělal KUK....
...četl si čísla...

..a možná "zapomněl", že jde pěšky....

Doma dostal velikou pochvalu......

Za to, že šel v tričku s krátkým rukávem a za pěší chůzi.......
Rád si prohlíží fotky, vidí tedy, jaké oblečení nosil loni v létě, tak třeba se nechá za pár dnů přemluvit i ke kraťasům....

9 komentářů:

  1. Teda, to je tak šikovný kluk. :-)
    A já se mu nedivím, ty kraťasy jsou přece velká změna!

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie, ty fotky jsou uzasne. A Jenda je opravdu sikulka, kdyz to tak krasne zvladl. Moc se mi taky libi to jeho tricko. Preji Vam krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta schovávaná za stromy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Amelko, to jsou nádherné fotky! Jeníček na nich jen září, v parku je asi hodně spokojený.
    Moc tě a děti zdravím, přeju klidný víkend!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Amelie,
    dnes to Jeníkovi na fotkách moc sluší,
    vypadá vesele a spokojeně.
    Určitě jste si hezky užívali "kuk",
    je to vidět!!
    Přeji krásný víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Amelie,krásné povedené fotečky...často k Vím na blog chodík číst o vašich úspěších, ale i síle, s jakou překonáváte neúspěchy...jste úžasný človíček a moc Vás obdivuji...vůbec si nedovedu představit, jak bych to na Vašem místě zvládala já...mám kluky tři, jsou dost živí (no možná asi spíš zlobiví :o)) a dost mě vytáčejí a občas je "nezvládám"...ale nedovedu si představit, že by je trápilo to, co Vašeho Jeníčka...jste anděl!! a já Vám přeji hodně sil a šťastných, pohodových chvilek...Radka...a děkuji moc za komentíky na moje tvoření :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu hezké fotky. Nádherné břízy. Na "kuk" jak dělané. :) Břízy a lípy jsou mé oblíbené stromy.
    Jeníkovi už pěkně dorůstají vlásky. Snad není táta ještě v pozoru. :)
    Ušel pěkný kus pěšky! A je pozitivní, že si nevzpomněl na rituální útěk. Sláva hře v parku, sláva očíslovaným lampám, že odvedly pozornost jinam.
    Jeník má pěkné chrániče loktů. K tomu krátkému rukávu jsou asi vhodným doplňkem.
    Tak po návratu hezkého počasí přeji návrat do parku v letním šatu včetně šortek. :)Držím pěstičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Držím pěsti , a´t to brzy vyjde...ty kra´tasy. a dnes máš samé š´tastné fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Nadhera, takove krasne pozitivni clanky ctu nejradeji. =)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...