pondělí 9. května 2011

Úkoly se znaky aut

Po nocích jsem Jeníčkovi vytiskla a zalaminovala oblíbené znaky aut.

Jednotlivé úkoly jsem mu dala do červeného šanonu.


A musím říct, že Jenda byla nadšený.


Nejdřív dělal úkoly doma.


Jako vždy se svými dudlíčky a s odměnou....


Pak si vzal šanon na zahradu...

...a prohlíželi jsme si auta na skluzavce....
....i na houpačce....

Tahal šanon z místa na místo jako "kočka koťata".

Pak ho pohoupal na své oblíbené houpačce... :-)

Už teď jsem si vzpomněla na pár znaků, které mu tam chybí, a tak až bude "volnější" den, tak mu ještě pár kartiček přidělám....

Za chvíli z nás obou budou přeborníci v poznávání znaků aut.

6 komentářů:

  1. Máte skvělé nápady! Podle téhle metody bych se mohla naučit poznávat znaky aut taky - mám v tom "maglajs" ;-). Přeju príma den. Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie, já smekám! Náš Adam není autík, ale ve čtyřech letech by byl nadšený stejně, jako Jeníček. Jsi prostě super máma!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. no asi bude Jeník o dost lepší než já:-)

    OdpovědětVymazat
  4. asi bude Jeník o dost lepší než já...

    OdpovědětVymazat
  5. to je taky úžasný náped ,díky!

    OdpovědětVymazat
  6. to je taky skvělý nápad,díky!
    Gejby!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...