pátek 13. května 2011

Mám ráda...

Mám ráda svého autistického synka,
ten pohled, kdy to dítě sladce spinká.
Mám ráda jeho hebké hnědé vlásky,
když spí, šeptám mu slůvka lásky.

Mám ráda jeho láskyplné objetí,
v tu chvíli zmocní se mě mocné dojetí.
Líbí se mi, když se usmívá,
škoda jen, že to často nebývá.

Když donese mi z lásky kytičku,
v duchu hladím tu citlivou dušičku.
Vím, že dobré srdce má,
i když najevo to často nedává.

5 komentářů:

  1. Děkuju za návštěvu na mém blogu. Básnička je krásná a dojemná, zrovna jako předchozí článek. Šárka musí být úžasná, docela se mi oslzely oči, při čtení, jak ti koupila dárek.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Ameli, krásou srdiečka sa nakazil od maminky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké verše, hezká fotka, hezká srdce (všech).

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný kluk...a nádherná láska...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krasne a dojemne. Taky jsem psala basnicky, ale takhle nadherne nikdy nebyly.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...