úterý 3. května 2011

Kouzelník, iluzionista

Před pár lety jsme byli s holkama v Divadle kouzel a podobné "kouzlo" tam prováděl jeden protagonista.

Holky strašně toužily dozvědět se, jak se dokáže se zavázanýma rukama dostat z provazů a ze saka a sako se "najednou" objevilo na jeho asistentce...

A tento Jendův "hadí tanec" mi to připomněl.

Vzal si můj svetr...

...nějak se do něj celý dostal...
...občas vystrčil nohu nebo ruku....

A mně se moc líbilo ho pozorovat...
...škoda, že do obýváku přišel manžel a Jendu okřikl....

....ten pak přestal se svým tanečním vystoupením.... což byla škoda.

Ale i tak se mi fotky moc líbily, a tak se s vámi o ně podělím....

6 komentářů:

  1. No jo...je to iluzionista a hadí muž v jednom :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty prcci mají nápady!! :D Martin se taky rád schovává a souká do všech možných věcí či co nejmenších otvorů...asi ví, že až budou velcí, tak už se tam nevejdou...;) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký klučík, hezký svetr, hezký tanec, hezké fotky. Co by mohlo být ještě hezkého? Počasí!
    Mám naplánovanou cestu a nerad bych jel za chumelení. Líbilo by se mi sluníčko. Nechci ve čtvrtek svetr a navíc ani tak hezký nemám. :)
    Jeník musí kouzlit ráno, když nejsou diváci, kteří na kouzla nevěří. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To sú krásne fotky,musela to byť super zábavka, hadík malý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Amélko :), děkuji za příspěvěk na mém blogu. Rozdíl mezi tím mým a Tvým je v tom, že já řeším vpodstatě nepodstatné věci. Každá maminka si zaslouží veliký obdiv a chválu a maminka nemocného dítěte dvakrát. Skláním se před tebou. Mějte krásné dny :))! Markéta

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...