čtvrtek 2. června 2011

Na procházku s Tadeášem

Ted mi na pár týdnů vypadl asistent pro Jeníčka a hned to bylo znát.

Neměla jsem čas skoro na nic.
A moc mi to chybělo.
Dokud tu žádný asistent nebyl, MUSELA jsem to zvládat sama.
Po 4 letech mi docházely síly a tak jsem požádala o pomoc.
 Už jsem to sama nezvládala.
Tadeáše má Jenda moc rád. Jsem ráda, že si "kluci" takhle "sedli".

Mám pocit, že kluky má Jenda raději než holky.
Když má jít Jenda v pátek ven s asistentkou, pláče a celý se třese. Pak to tedy ty 2 hodinky přežije, ale neužívá si to.

Jenda Tadeáše každou středu vyhlížel přes plot.
Držel si svoji cestovní knížku a věděl, co ho čeká....

...že půjdou s kočárem na procházku, budou si prohlížet auta....

...lampy, značky, výfuky....

...že budou hledat brouky, žížaly, sbírat kaštany nebo si prohlížet čísla a písmena....

Pak půjdou domů, Jenda dostane lízátko a bude se dívat na pohádku v televizi....


Legrace byla tehdy, když Jeníček nepochopil, že Tadeáš přijde ve 14:30 hodin, jak hlásaly číslice na denním režimu.
Jenda pečlivě skoro  každou minutu sleduje digitální hodiny nad televizí.
A když bylo 10:43, radoval se, že přijde Tadeáš... Horko těžko se mi povedlo odvést jeho pozornost, nechtěl pochopit, že není 14:30 h. a že Tadeáš ještě nepřijde.

Podobně se situace opakovala ve 13:40 h., a tak teď, když se blíží tyto dva "podobné časy", tak se snažím Jendu něčím zabavit, aby hodiny v tu dobu neviděl.

Člověk si postupně na to "lepší" zvykne a bere to jako samozřejmost.
A najednou Tadeáš nechodil. Byl čas maturit a Tadeáš se učil.
Několikatýdenní výpadek byl znát. Zase zmizelo mé povídání s kamarádkami na náměstí, posezení u kávy v cukrárně, nákupy bez dítěte, sprcha v klidu a bez řevu....

Teď Tadeáš zdárně odmaturoval a zase se k nám na chvíli vrátil.

Hlásí se na nějakou vysokou školu, tak potom to hlídání zase bude složitější....
I když doufám, že to "nějak" půjde i po prázdninách.

Chyběl by nejen mně, ale i Jeníčkovi.

Jenda má Tadeáše moc rád. Jeníček málokdy projevuje radost, málokdy se na něco těší a tady je ta radost a to těšení se na něm přímo vidět....
A myslím si, že ty chvíle prospívají nám oběma....

Se souhlasem Tadeáše uveřejňuji jeho fotky...prý to třeba bude někoho motivovat... :-)

14 komentářů:

  1. Milá Amelko, určitě cítíš, co "dává" Tadeáš tobě a Jeničkovi, ale já to vidím i tak, jak hodně dáváte Tadeášovi vy dva. Pro jeho budoucí život, pro nastavení hodnot, k nezaplacení!
    Hezky si užij to zasloužené volno.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No, nechci Tě strašit, ale pokud bude někde v háji na koleji, asi radši hledej pomalu jiného dobrovolníka...

    OdpovědětVymazat
  3. Tadeáš musí být skvělý kluk a jsem ráda, že má Jenda takového úžasného asistenta a Ty chvilku pro sebe. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tadeáš je jistě prímový kluk, když se věnuje malému klučinovi. Bohužel si zřejmě budete muset opravdu zvyknout na novou tvář. Život jde dál a čas se nezastaví, dál bude muset i ten Tadeáš. Patří mu ale veliké poděkování.

    OdpovědětVymazat
  5. Amelko, přeji Tobě, Jeníčkovi i Tadeášovi samé sluníčkové dny.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  6. Amelko, přeji Tobě, Jeníčkovi i Tadeášovi samé sluníčkové dny. IVA

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Amélie!!!!
    Taky si myslím,že Tadeáš musí být prima kluk.
    A hlídání Jeníčka mu určitě dává do života spoustu zkušeností.I za tebe doufám,že i po prázdninách hlídání bude a ty budeš mít aspoň pár chvilek jen sama pro sebe.
    Moc děkuju za návštěvy a komentáře u mne na blogu!!"!"

    OdpovědětVymazat
  8. Nejdrive ti dekuji za navstevu meho blogu .Musela jsi mit stesti kdyz jste narazila na tak skveleho pomocnika .Neslo by v budoucnosti pozadat zase o muze jako pomocnika kdyz jak je videt je to k Jenikovo dobru.Ja nevim jak to u vas pracuje ale preji vam aby s vami Tadeas zustal co nejdele.

    OdpovědětVymazat
  9. Tadeas s Jenickem vypadaji jako spravna dvojka, moc preju, aby spolu mohli byt jeste dlouho!

    OdpovědětVymazat
  10. tadeáš je správnej parťák pro Jeníka. Moc přeji,aby si na něj dokázal najít čas i při vysoké.

    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle člověka až dojímá...je to krásné, že existují mladí empatičtí muži s touhou pomoci slabšímu...já myslela, že už neexistují ...tak ti moc Amelie přeji aby se povedlo sehnat adekvátní náhradu za Tadeáše...prostě prima kluka a tobě hodně pohodových chvil, protože nabrat sílu moc potřebuješ. Zdravím a přeji krásný víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, Tadeáš je úžasný...třeba jen proto, jak Jendovi vyhoví a klidně s ním hodinu stojí u silnice a pozorují auta, výfuky, znaky aut, čísla... A také proto, že zpočátku hlídal skoro zadarmo...až postupem času se naskytl nějaký projekt v Rané péči a teď to má placené.
    Díky Bohu za podobné lidičky.

    OdpovědětVymazat
  13. Tadeášovi ještě gratulace za úspěšné složení maturitní zkoušky. Poprvé jsem zapomněl. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten Tadeáš je asi hodně dobrý kluk. A dokonce teprve maturuje... Patří mu můj velký obdiv. Neznám žádného takového kluka, který by se byl schopen starat o děti. A už vůbec o problematické děti. Sama bych do toho asi jen tak nešla. A to přemýšlím o tom, že bych se chtěla stát učitelkou. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...