sobota 18. června 2011

Zvukové kostky

Poslední týden je o něco náročnější než jindy, ale člověk si asi zvykne na všechno.
Konzultovala jsem stav Jendy s doktorkou.
Radila vrátit čtvrtku Zoloftu.
Ale protože mi to teď přijde malinko lepší, neudělala jsem to.
Někdy holt člověk neví, co je správné a co ne...
....co je lepší a co horší.
A tak jsem zkusila dát na svůj "selský" rozum. A ten mi radí Zoloft už nedávat.
Když jsem si před 14 měsíci četla jeho nežádoucí účinky, tak jsem byla v šoku a skoro měsíc ležel Zoloft na lince, než jsem našla odvahu ho Jeníčkovi dát.
Když už mu ho nedávno tak "drasticky a rychle" vysadili, už to nebudu znovu pokoušet...

Zatím to vypadá, že přechod na jiný lék zvládneme...
Dokonce šel Jenda poslední dva dny přibližně o hodinu dřív spát....do 22:30 krásně spinkal.
Třeba se začíná blýskat na lepší časy... :-)


Dnešní den je náročný. Holky tu mají kamarádku, trousí se sem a tam z pokojíčku do obýváku....a vždy Jeníčka vyruší z nějaké činnosti.
Přimět Jeníčka k nějaké "práci" je nadlidský výkon...když ho pak někdo vyruší, tak to ve mně pěkně vře...

Tatínek se rozhodl vymalovat ložnici, což je zase práce navíc ...
Doufám, že barva bude "stejná" jako předtím, jinak by možná Jenda nešel večer spát...
A do toho prší, tak nemůžeme jít na tradiční odpolední procházku.

Jeníček má rád zvukové kostky.

Naučil se je sám dávat k sobě...

Když se kostky správně přiloží k sobě, vydají nějaký ZVUK....


Máme 3 druhy, ale jednu kostku Jenda někam zašantročil, tak používáme jen 2 dvojice...

Na první dvojici kostek jsou dopravní prostředky...

...formule, vlak, hasiči, vrtulník, kamion, lodička...

Druhý pár kostek zahrnuje zvířátka....

Je tam prasátko, husa...

.... kravička...

...ovce...

... kohout a kůň....


Zvukové hračky Jeníček miluje odjakživa....

Někdy je to to jediné, čím ho lze zaujmout.
A čuník je vždy důvodem k radosti... :-)


Už se těším, až skončí další náročný víkend a zase vysvitne sluníčko.

8 komentářů:

  1. Takové kostky neznám, ale vypadají úžasně. :-)

    Přeji ať jsou další dny jen lepší a ať tatínek nemění barvu zdí, aby mohl Jenda jít spát. :-) I já se těším, až skončí víkend...

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, ty zvukové kostky vypadají úžasně. Kde jste je, prosím tě, koupili? Já jsem po čtvrt hodině googlování našla honkongského výrobce, ale minimální odběr je u něj 3 tisíce kusů:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pochopil jsem dobře, že když ty kostky spojí, dobře spojí, udělají ten správný zvuk?? a s tím vymalováním, počkal bych až přestane deštivo a vlhko.
    Jinak jsem si tě dal do odkazů, ovšem na mém hlavním blogu. Ten na livu, na kterém jsi byla, je jenom zálohovacví. Ovšem někdy, když procházím blogy, abych nemusel vypisovat písmenka, je pohodlnější se přihlásit na levejournal.
    Mějte se hezky, a ahoj.

    OdpovědětVymazat
  4. Anny, kostky jsem koupila levně (jako použité) na mimibazaru. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenisáku, ano, kostky fungují tak, jak píšeš. :-) Ohledně malování bych taky počkala, až nebude pršet (nebo až nebude Jeník doma, až bude moct být venku, u babičky, kdekoliv) a rozhodně bych nemalovala týden po vysazení antidepresiv, kdy to dítě má problém SAMO o sobě, JENŽE.... copak si chlapi (chlap) dají říct???!

    OdpovědětVymazat
  6. TO JSOU KRÁSNÉ FOTKY, JSEM RÁDA, ŽE JE NA NICH JENÍČEK TAK VESELÝ :-)
    DRŽÍM PALEČKY, AŤ SE NEMUSÍTE VRACET K ZOLOFTU A JE TO JEN LEPŠÍ.

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to, že je líp...alespoń trošku.

    OdpovědětVymazat
  8. Ááá, ty kostičky by mě zajímaly! ukážeš mi je někdy? prosím:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...