pondělí 27. června 2011

A zase pršelo

V pátek byl náročný den.

Řekla bych, že po Risperdalu se něco zlepšilo, hlavně Jeníčkovo spaní, ale něco se asi zhoršilo.

Např. reakce na déšť.

Dala jsem Jendu v poledne spát. Ráno brzy vstával, pak jsme byli v APLE, a viděla jsem, že si potřebuje odpočinout.
Vypadalo to na déšť a tak jsem zavřela okna, zatáhla jsem žaluzie, aby Jeníček nic neviděl...
Usnul, ale po chvíli začal hystericky plakat....

"Jeník bojí boužky..."
To jsem ještě ani já nevěděla, že prší, ale on už to slyšel....
Plakal v postýlce.
Nebyl k utišení.
Určitě se mu chtělo spát, ale bál se usnout...

Nejdřív odmítal vylézt ven z postýlky...
Pochovat nechtěl.... odmítl pohádku na DVD.

Pak z postýlky vylezl, ale v pláči pokračoval....

Válel se po zemi...

Schovával se pod židli....

A nebyl k utišení....

Chtěla jsem ho nějak uklidnit, protože "záchvat" trval skoro hodinu a nabídla jsem mu lízátko.

Jenže jsem si nevšimla, že došla růžová lízátka.
V poslední době má Jenda lízátka snad za všechno (za školku, za procházku s asistentkou, za nákup, za vypití mléka....a v obchoďáku nestíhají doplňovat zásoby. :-)
Zbyla jim tam jen lízátka modrá a zelená.)
Tak jsem mu donesla oranžové lízátko a doufala jsem, že mi to projde...

Neprošlo.
Jenda se naštval a ječel ještě víc.... "Jako čuník...jako čuníííík"!!!!
A podobná nálada mu vydržela až do večera.

I večerní koupání bylo s hysterickým řevem ... Nevěděla jsem, jestli se bojí koupání, taťky, bouřky...nebo všeho dohromady.

...úplně se z pláče zakuckával...


Spát šel asi o hodinu později než normálně.

Asi toho na něj bylo moc. A možná se bál, že zase začne pršet.

Holt každý den nemůže být "posvícení".
A tak si můžu jen přát, aby o prázdninách pršelo co nejméně.

11 komentářů:

  1. Musíš mít velkou trpělivost. Napadá mi se tě zeptat, jak reaguje na fotografování?
    Na to dobré zacházení najdeš u mne odpověď.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak reaguje na focení? Nemá rád blesk. Takže bez blesku. A jinak, jak kdy. Většinou mu to nevadí, pokud ano, tak ho přelstím..dám mu něco do ruky: "Jeníčku, vyfotím čuníka, kaštan, kytičku, lízátko..." a on se nechá.

    OdpovědětVymazat
  3. VÍŠ, ŽE JÁ MÁM DÉŠŤ MOC RÁDA A U NÁS PRŠÍ NAOPAK EXTRÉMNĚ MÁLO :-(
    TAK SE BUDU SNAŽIT PŘEMLOUVAT MRAKY, ABY SE VYPRŠELY U NÁS A K VÁM DOŠLO VŽDY JEN SLUNÍČKO :)

    PŘEJU TI, MARCELKO, SLUNÍČKA CO NEJVÍC, PROSLUNĚNÉ CELÉ PRÁZDNINY I CELÝ TVŮJ ŽIVOT!
    SNAD TO BYL JEN JEDEN NEPOVEDENÝ DEN, CO NESOUVISEL S RISPERDALEM.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo... prostě jen, ať prší co nejméně :)

    OdpovědětVymazat
  5. koukám taky to nemáte lehký.Ondra se takhle vzteká poseldní dobou třeba kvůli rohlíku,protože nemá tečky(mák).
    Snad prázdiny přežijete s co nejmenším deštěm :o)
    my už víme,že budem "zavřený" doma :(

    OdpovědětVymazat
  6. Když vidím Jeníčka tak nešťastného a uplakaného, mám chuť ho vzít do náruče a pochovat, ale všimla jsem si, že píšeš, že pochovat nechtěl. V tom případě bych byla úplně bezradná a za chvíli asi plakala s ním. Nemáš to vůbec lehké. Přeji hodně sluníčka. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. och chrobáčik :( aj my sa modlíme za čo najmenej dažďa. Poprajme si ho navzájom...

    OdpovědětVymazat
  8. Modré nebe a sluníčko, vám všem. Anna

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, nezávidím ti. Pýtam sa sama seba, či by som niekedy nestratila nervy. Fakt neviem. Do takejto situácie sa asi človek, ktoré nič podobné nezažil, veľmi ťažko dokáže vcítiť. Máš to veľmi veľmi ťažké. Pri prezeraní fotografií mi tiež napadlo spýtať sa ohľadne fotenia. Želám veľa vytrvalosti a nech má Jeníček len tie lepšie dni!

    OdpovědětVymazat
  10. jo, ty nervy taky obdivuju...musí to být někdy na hlavu, fakt:-( Hodně slunce přeju.

    OdpovědětVymazat
  11. AndyPan, Mimi tulipánová, ztratit nervy za této situace nemůžu, bylo by to ještě horší. Přes den to zvládám, myslím, že trpělivosti mám na rozdávání :-), jen večery a noci nezvládám a brečím do polštáře. Bez lásky se špatně žije. Kdyby mě někdo objal, nechal mě vyplakat ve své náruči, zas by to bylo jiné. Líp by se mi usínalo a líp by se čelilo dalšímu dni...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...