středa 1. června 2011

Beruška

Jenda je nejspokojenější na zahradě.

A úplně nejvíc tehdy, když najde nějakého brouka,  berušku nebo housenku.

Tentokrát jsme našli berušku...

Jenda si chvilku své zvířátko prohlíží....

....nechává si ho lézt po teplácích, po mikince, po rukách....

Pak si dojde do obýváku pro svoji skleničku, kam si své kamarády ukládá....

Vhodí tam svůj úlovek...

..a zkouší hledat dalšího "broučka"....

Pozorovat hmyz přes sklo je super zábava....

....tedy pro Jeníčka....

Když zrovna nerozbije sklenici a já nemusím sbírat desítky střepů válících se po zámkové dlažbě, tak prožijeme prima odpoledne...

Zajímavé je, že mu ta sklenice nikdy nespadne na trávu, ale na tvrdou zámkovou dlažbu spadla už poněkolikáté....

A ty utíkající a lezoucí hmyzáky pak do sklenice musím sbírat já, což mi taky nijak moc velké potěšení nečiní...

Tentokrát tam naštěstí nebyl pavouk....
Brouci, housenky a berušky mi nevadí...

Na zahradě a bez bot - tak je Jeníčkovi nejlíp. :-)

9 komentářů:

  1. já bych měla problém i s tou housenkou..az pavouků mám takovou fobii, že top bych fakt nemohla...

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, Jeníček je šťastný hmyzolog. Na většinu jeho pokladů by se mi taky nechtělo sahat :o)
    A ty sklenice na dlažbě, zdá se, že i u vás Murphyho zákony funfují!
    Přeju hodně spokojených odpolední!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Na pavouky bych taky sahat nechtěla...
    Přeji co nejvíce takové radosti a co nejméně rozbitých sklenic. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě mě napadlo, že by Jenda mohl dávat své ulovené poklady do nějaké průhledné, zavírací, plastové dózy na potraviny. Ta by se nerozbila. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček je odvážný, na takovou havěť sáhnu maximálně lopatkou..

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, já bych taky chtěl tak hezký dudlík, a dudlat

    OdpovědětVymazat
  7. Děcka jsou sběratelé všeho možného .. vzpomínám jak malá sousedka sbírá žížaly ... uááá! :-/ A jako správné dítě, musí i všechno ochutnat! Ano, žížala je prý "doblá"! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Amélie, děkuji za nváštěvu u mě:-). Máte krásného syna a můj velký obdiv!

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji co nejvíce hezkých dní v novém měsíci...
    Moc pozdravů Amélie, Sońa

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...