sobota 25. června 2011

Na zemi je prima

Jenda se moc nemazlí....

Je to takový netulící tvoreček.

Přitulení je velmi vzácným okamžikem...
Už jsem o tom někde psala.

Možná proto si takových okamžiků člověk o to víc váží.

Dny, kdy se přišel "letos" přitulit, by se daly spočítat na prstech jedné ruky (když přimhouřím obě oči, tak možná dvou rukou).

Občas mě překvapuje, jak dá přednost studené špinavé zemi před milující mateřskou náručí.

Ale budiž.

Je mu to tak příjemnější, tak mu to nesmím brát....
Před pár dny si nachystal ke zdi domu své dopravní prostředky - motorku, kolo, tříkolku...
...a pak ulehl...
Vypadal docela spokojeně....
...nanosil si tam svoje dudlíky....

...a mačkal...

...a mačkal...

...a mačkal...

....je to takové jeho uklidňovadlo....
Palec neustále "v pohotovosti"...

Mačká přes den...

...mačká před usnutím, mačká po probuzení....

Udělala jsem pár fotek a pak jsem mu donesla polštářek a deku....
Nějak mi ho bylo líto, jak se tam tak válí na té studené dlažbě...

A zase vypadal tak spokojeně....

Pak si do toho svého "domečku" nanosil všechny své poklady....

Cokoliv, co našel doma...

...nebo na zahradě....

...od tenisových raket, míčů, létajícího talíře...

...přes kousek skluzavky, vlhčené ubrousky, prázdný květináč...

a zase odpočíval...
Jak málo někdy stačí k dětské radosti...

5 komentářů:

  1. Prohlédl jsem si taky celý tvůj blog zpět a zajímavě a s láskou o svém synovi píšeš. Taky vlastně podle tvých komentářů tě již tak trochu již znám, i když se tady vidíme poprvé. Máš víc dětí a i dcery, jak jsem vyrozuměl, ale nejstarší tu na blogu nejsi, protože podstatně starší jsem já. :D
    Taky jsem viděl tvůj komentář jako odpověď že jeden člověk naváží jedné dívce do života. To jsem byl já, i když je to trochu jinak. :D
    Hezký večer a díky za milé komentáře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amelko, je vidět že Jeníčkovi je dobře i bez botiček. Z tvých fotek je vidět, že vše dělal se zájmem a radostí. ZDRAVÍM A HEZKOU NEDĚLI iva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélko,díky Vaší návštěvě na mém blogu,jsem zabloudila i já k Vám a jsem ráda ,že jsem si udělala chvilinku času.
    Máte můj velký obdiv .
    Někdy nám život naloží a tak děláme co musíme a v případě našich dětí to děláme s láskou i když je to těžké.
    S velkým rozčilením jsem si přečetla komentáře anonyma ,nedělám si iluze ,i takový lidé jsou mezi námi ,jen nevím proč ta osoba chodí na Váš blog.
    Jeníček dělá úžasné pokroky a to jen díky Vaší lásce a to je něco co má smysl.
    Slavnosti v Krumlově jsou opravdu krásný ,jen škoda ,že nám půlka propršela .Po pravdě řečeno ,nebýt mých panenek a práce ,tak jsme se tam nejpíš nepodívali.
    Přeji Vám i celé Vaší rodině krásné pohodové léto ,Romana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Amelie, z těhle fotek přímo sálá klídek a pohoda!!! A nic si nedělej z těch hloupých anonymů u předešlých článků, někteří lidi jsou prostě "blbý a blbější". Nový lék konečně zabral a já vám to přeju. Mám za Vás radost, hezkou neděli a klidný týden, přeje Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, ja mam doma dve deti, jedno je mazlici, druhe ne. Taky me to nekdy mrzi, ale tak to proste je. Hlavne ze je detem dobre, ze se dobre citi. Krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...