pondělí 6. června 2011

20 šťastných úsměvů

Nevím, jak jsou na tom jiní autisté....

....ale Ti moji jsou docela depresivní....

....věčně uražení nebo nafučení....
Snad proto si vážím každého úsměvu, který Jenda vyloudí na své tváři.

Není moc věcí, které by mu udělaly radost....

Vždy mu udělá radost chvíle, kdy zlobí Betynku, což tedy nedělá radost mně....

Úsměv na tváři dovedou vykouzlit jeho kytičkoví dudánci....

...také házení  různými věcmi...a pohled na to, jak padají z výšky dolů....

A také "káča" - Jendova oblíbená hračka:

..a pak hrátky s vodou u bazénu....


Jeníček se tak nádherně a od srdce smál.... jako už dlouho NE.

Alespoň někdy mám pocit, že je šťastný....

Tolik krásných úsměvů se u něj vidí málokdy....

A tak vám posíláme pár šťastných úsměvů pro krásný vstup do nového týdne....

Myslím, že fotky ani nepotřebují komentář....

Jeníček poskakoval do výšky, třepal ručičkama a jeho radost neznala mezí....

Úsměv se dá zvládnout i s radostným výskokem do výšky....

Může být něco krásnějšího než tekoucí voda? :-)

Díky Bohu za každý Jeníčkův úsměv....

8 komentářů:

  1. Marcelko, udělala si mi krásné pondělí! Všechny starosti jsou pryč, když se dítě takhle směje.
    Přeju ti spousty takových úsměvů!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej usměváček,to ten týden hned líp začíná! Přeji spoustu úsměvů,nejlépe každý den!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. :))
    Jen houšť a víc. Hezký den vám všem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné úsměvy a pěkné fotky. Přeji tisíc úsměvů každý den! Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsem přemýšlela, co je nejkrásnějším darem na světě. A Jeník nám ukázal, že je to úsměv, "obyčejný" upřímný úsměv ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, přeji, aby se Jeníček tak krásně smál čím dál víc.. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Nic se nevyrovná dětskému úsměvu a Jeníčkovi to moc sluší, když se takhle krásně směje. Kéž by to bylo napořád...

    OdpovědětVymazat
  8. mám stejné přání, ať je toho smíchu, co nejvíce..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...