středa 8. června 2011

Puzzle ze 4 kousků

V poslední době Jenda nechce moc "pracovat".

Tedy plnit strukturované úkoly, skládat puzzle ap.

Před pár dny měl skládat puzzle ze 4 kousků....

Otáčel se...schovával se za ručičky...

...odmítal pracovat...

plakal...

...celý se třepal...
....a volal: "Jeník bojí klavičky (kravičky)".....

Kravičku jsem tedy složila já. Sám odmítal dělat cokoliv....
A když už se odhodlal, tak z kousků puzzle udělal "komín"....


Tak jsem skládala já.

Jeníčkovi jsem to nachystala vždy skoro složené...
Řekla jsem, ať to posune k sobě a on zase udělal komín... :-)

...a to měl obrázky posunout jen o pár centimetrů...

Horko těžko jsme to společnými silami zvládli...

V pátek nás (tedy Jeníčka) čeká psychiatrie, jsem zvědavá, jestli na ty své úzkosti něco dostane.

Bojí se spousty věcí. Úzkosti jsou podle mě jeho největší problém.


Spíš ho láká běhání po zahradě, zlobení Betynky a hledání žížal a brouků....
Ale úkoly ho nebaví...
Ani ta odměna už není takové lákadlo jako bývala.......

6 komentářů:

  1. Ahojky Ameli,fotky je to poslední.Přes den funguji jako máma,kuchařka,pokojská,pradlena,zahradník,učitelka,vychovatelka ,provozovatelka cestovního ruchu a tak dále a v noci si užívám toho co mě baví včetně zakázek (a, že lidi mají někdy dost náročné požadavky ani nemluvím) tedy aspoň teď než přijde další mimino do chalupy.Dobíjí mě noc a nabíjí den.Spánek mi byl od dětství cizí…Děti prvotřídní andílci, jen ten ďáblík je stále v předstihu …A zatím co ti tady píšu,tak koukám,že naše nejmladší mi tady zdatně likviduje květiny.Sotva e naučila chodit a pojala roli buldozeru. Takže se vrhám na roli vysvětlovatelky pokud bude chtít chápat a nebude si myslet své…
    PS:Honzík je perfektní kluk, pro něj přírodní zákon je přirozený...

    OdpovědětVymazat
  2. Uzkosti byli i jeden z mych nejvetsich problemu. Bala jsem se lidi, hub, lopuchu, knofliku, vetru a spousty dalsich veci... :/

    Drzim Jenickovi palce na psychiatrii. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, každý má občas období, kdy se mu nechce nic dělat, i já. :-)

    A v pátek na vás budu moc myslet. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ameli,
    moc děkuji za krásný komentář u mě. Líbí se mi jak Jeníček nadšeně prožíval tennisovou hru a jak se nádherně usmíval a radoval. Jestli se i takto směje když ti škube kytky jaks napsala tak to stojí za to:)V pátek na vás budu taky moc myslet!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, každému se tu a tam nechce nic dělat, zítra bude určitě líp! Tenisové fotky jsou úžasné!
    Než jsem ti stihla napsat o ocenění, už sis ho všimla, to jsem moc ráda!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. taky držím moc palce na pátek...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...