neděle 19. června 2011

Tatínek maluje ložnici

Víkendy jsou u nás náročné období.

Vždy.

Natož týden po vysazení antidepresiv.

A aby toho nebylo málo, tak se manžel narychlo rozhodl vymalovat ložnici.

Nenechá si poradit, nestojí o můj názor.

Já bych počkala, až bude teplo a nebude pršet.
Určitě bych nemalovala v době, kdy je Jenda rozhozený z vysazených léků a kdy si zvyká na nové.
I tak chudák s bídou zvládá poslední dny...

Nehledě na to, že to mohlo počkat - půl roku, rok, dva..až na tom bude Jenda líp.

Včera lilo celý den a nemohli jsme s Jeníkem ani na 5 minut ven.
Přes den Jenda do ložnice ani nevešel...občas došel ke dveřím od ložnice a zase se vrátil zpátky do obýváku.
Jasně - nepořádek, posunutý nábytek, mokré stěny....
To se mu určitě nelíbilo.
Přes den jsme to nějak zvládli, i když to bylo náročné.
Přece jen se Jenda nemohl uchýlit ke svému rituálu - nemohl se dívat v ložnici (nikým nerušen) na pohádky na svém oblíbeném DVD přehrávači.
A v obýváku je na něj příliš rušno.

Večer byl nejhorší.

Manžel otočil jinak skříňku, než měla být, tak jsem ji zase posouvala na její místo.

I přesto Jenda dlouhou dobu plakal.

Bodejť by ne...

Manžel pořád otvíral okno, prý aby to rychleji schlo, Jenda řval, že se bojí okna a větru.

Pokoušela jsem se všechno naskládat tak, jak to bylo předtím, dodržet všechny rituály....donesla jsem mu jídlo, pití, deku, dudlíky...

Snažila jsem se mu ten pobyt v ložnici zpříjemnit a hlavně ložnici uvést do původního stavu, aby nic nebylo poznat.

Po půl hodině nepřetržitého pláče utrousil Jenda větu: "Dej hodiny dolů"...

Nejdřív jsem nevěděla, co tím myslí, a pak mi to došlo....

Manžel dal krabici s Jeníčkovýma hračkama na skříň a já jsem si toho nevšimla.

Pak se Jenda uklidnil a sledoval pohádky.
Usínal po 22. hodině - unavený, za světla (jako vždy) a  vysílený pláčem....

A manžel už se těší, jak bude malovat další místnost....
Škoda, že se člověk s Jeníčkem nemůže sebrat a někam se odstěhovat....
...alespoň na týden...
Jenže Jenda už asi 2 roky nespal mimo domov. Spí jedině ve své postýlce....

8 komentářů:

  1. Marcelko, holka zlatá, snad u vás dnes neprší a budeš mít hezčí neděli! Není nad vzájemnou komunikaci...
    Sobota jako víno, co!
    Moc vás všechny zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amnelie,
    no tak to jste měli sobotu!!!
    Snad už je líp!!!
    U nás tedy je příšerně-chvilkami vichřice s deštěm....
    Tak pokud možno hezký zbytek neděle :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, náročné víkendy přece trochu znám, ale tenhle u vás asi opravdu stál za to. Přeji ať je pondělní den lepší a ať na Jendu začnou co nejvíce pozitivně působit ty léky...

    Na týden se odstěhovat je skvělá věc, máš pravdu. Už aby bylo léto. :-) A jak vám to dopadlo s tím táborem? Aby tam Jenda usnul, když nebude mít svou postýlku. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Tatínek určo ví, proč maluje ložnici:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, snad už Jeníček spí a ty máš kousek klidu po tak náročném dnu. Zítra už bude líp,
    denní rituál Jeníčka nebude ničím rušen.
    Zdravím Vás a přeji, aby ten příští týden byl už pohodovější. IVA

    OdpovědětVymazat
  6. Protože je hyperaktivní a musí "pořád něco dělat"....

    OdpovědětVymazat
  7. TO jste měli náročný víkend..
    na příští malování přeju nejméně lepší počasí!!

    OdpovědětVymazat
  8. tak tatínek si prosadí svou asi u vás, je mi to líto

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...