úterý 7. června 2011

Nadšený tenista

Jenda je hyperaktivní tvor a MUSÍ stále něco dělat....

V posledních dnech se mu zalíbilo hrát tenis. :-)

Nadšeně vzal do ruky raketu...

...s elánem jemu vlastním běhal pro míčky....

Občas raketu vyměnil za jinou....

Chvilkama pár sekund odpočíval....

Troška tělocviku prý neuškodí...

A dokonce cvičí postřeh maminky, protože sem tam místo míčku hodí raketu...

Stále běhá a poletuje....

Bavilo ho to docela dlouho, až jsem se sama divila...

A konec, už nemůžu....

A nemyslete si, že se unaví a půjde brzy spát....
Nene, dřív než ve 23:30 h. to stejně nebude....

8 komentářů:

  1. Jenda je fakt šikovnej, ono to není jen tak trefit se do míčku. A všimla jsem si, že už nemá zimní obutí:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amelie,
    moc Vás zdravím, Jeníčkovi to jde parádně!!!
    Je vidět, že ho to baví...
    Mějte se krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. To je šikovný tenista. :-) Já jsem si hlavně všimla, že má obuv, super. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Boty jsem zaregistroval na třetím obrázku. Jak vidno, potěšily nejenom mne.
    Líný tenis jsem taky občas pinkal. Tak až půjdu okolo, tak vyzvu Jendu k mači. Jen jestli bude chtít. :))
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, hra liny tenis byla i moje oblibena. A mam s Jendou neco spolecneho, taky nevydrzim sedet... Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych zase seděla...ale vážne, jenda vypadá fakt nadšeně.

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, jde vidět, že to Jeníka fakt baví:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je jisté že něco ho těší hodně a něco méně, je vidět, že ty už víš kdy a jak na něho působit, a časem se to jistě poddá a vše bude lepší a lepší, moc vám všem fandím a objímám vás všechny. Anna

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...