pondělí 20. června 2011

Když je Betynka v koupelně....

Už jsem několikrát psala, že Betynku Jenda zbožňuje.

Myslím, že to je jeho nejmilejší člen rodiny. :-)
Asi proto, že mlčí... a NIC po něm nechce. :-)


Betynka ho dovede krásně rozesmát....

Od malička k ní lezl do boudy, kvůli se začal plazit, lézt...

Každé ráno ji krmí granulemi a odpoledne jí dává nalámané piškoty nebo nějaký psí pamlsek....

Když je hezky, tak ji honí po zahradě....


...  zasypává ji trávou, hází po ní sedmikrásky nebo hračky, vodí ji okolo domu na vodítku...

Betynce nevadí jeho "skřeky"....
.... křik...

opakované echolálie ani podupávání....


Je šťastná, když mu může být nablízku...

....když už nikoho z lidí Jenda nechce, tak Betynku chce vždycky.

Jenže i Betynka je živý tvor.

A když po ní Jenda hází hračky, píchá do ní klackem...

.... tahá ji za nohy nebo ji potisící za den vysype z boudičky, tak toho má dost a začne vrčet...

Pak ji zamykám do koupelny....

Má tam klid, svůj pelíšek, hračky, vodu...

Jenže TOHLE se Jendovi nelíbí...


A pak vyvádí....

...ječí...

Chvíli kope do dveří od koupelny a lomcuje klikou.

Válí se po zemi...

....a tiskne se ke špinavým dveřím od kotelny...

.... naříká... A je vidět, jak je nešťastný...

Chápu, že chce být s ní, ale on zase musí pochopit, že Betynka je živý tvor a že musí někdy odpočívat.

Musí pochopit, že jí nesmí ubližovat.... že každý má právo na svůj klid, na své soukromí.

Jenže zrovna TOHLE Jenda nechápe. V něčem je nepoučitelný.
Mohu jen doufat, že podobné scény budou stále méně častější...

... a že jednou bude líp....

6 komentářů:

  1. jo, taky to tak máme a to je Šárka normální dítko..když je rozjetá, nedá si říci...a pes vrčí...

    OdpovědětVymazat
  2. zdravím a přeji mnoho síly

    OdpovědětVymazat
  3. Betynka ho určitě chápe, pejsci dokážou být moc trpělivý a je moc dobře že Jeníček má k ní tak blízko, určitě je mezi nimi silné pouto a ona ví jako moc jí jenda miluje a tak mu odpustí i některé pro ní nepříjemné věci. Moc bych Vám oběma přála a i Betynce aby bylo líp... a určitě bude.. ta druhá fotka v domečku je krásná je na ní vidět ta láska co je mezi nima dvěma ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Dituš, hezky jsi to napsala. Ano, na té druhé fotce je vidět, jak si spolu rozumí a jak jsou šťastní.

    OdpovědětVymazat
  5. Již několikrát jsem četla, že autismus jde léčit pomocí detoxikace. Neuvažovala jste o návštěvě Institutu celostní
    medicíny v Praze? Často se prý autismus vyvine po očkování.
    Já bych o tom uvažovala, kdybych měla autistické dítě.
    Sama jsem detoxikaci podstupovala. Navštívila jsem akreditované centrum detoxikační medicíny a nechala jsem si změřit, kvůli čemu svou nemoc mám. Zda jsou to chemické, mikrobiální, radiační látky, nebo těžké kovy, pozůstatky po
    očkování atd., a které orgány jsou toxickou zátěží nejvíc zasaženy. V případě Jeníčka mohou být toxickou zátěží zasažena některá nervová centra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu. Musím říct, že i tohle jsem konzultovala s odborníky na autismus a četla jsem články v anličtině. Poté jsem naznala, že tudy cesta nevede. Ale "nikdy neříkej nikdy". Děkuju.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...