pátek 17. června 2011

Růžová je dobrá....

Heslo autismu počátkem dubna bylo: "modrá je dobrá".

Tak my ho trošku pozměníme.

Růžová je ještě lepší. :-)

Nevím, proč si Jenda oblíbil růžovou barvu, ale téměř všechno, co je růžové, tak zaujme jeho pozornost.
Když mu dávám něco nového, tak se ptá: "Má balvu (barvu) JAKO?"....Když řeknu "jako čuník", tak to většinou projde...


Růžového čuníka (dárek od Martiny) má moc rád a moc rád na něm spinká.

Jinak má růžovou zeď u postýlky, růžovou deku....

...růžové kamarády na spinkání....

...růžové dudlíčky...


Včera se nám moc "nedařilo".

Ono se nám tedy nedařilo už pár dní předtím, nejen včera.

Špatná nálada Jeníčka držela i odpoledne, plakal, že nechce jít ven..."Bojím venku, bojím kočálku, bojím autíčka, bojím lidí, bojím bouřky...."
Vyšli jsme asi o 2 hodiny později než jindy...

Povedlo se mi ho nalákat až na zakoupení růžové stužky a na nové balení modelíny....


Do obchodu jsem ho nedostala, ale spokojeně seděl venku na kočárku a lízal růžové lízátko....

Cestou jsme se zastavili na našem "stanovišti".

Oblíbená lavička je už několik let naší častou zastávkou při cestě z nákupu.

Pokud tam nejsou lidé, tak se tam skoro vždy zastavíme.

Jenda se jako vždycky bavil s míčkem...
...házel ho po schodech....

...sledoval, jak se kutálí dolů...
....podával mi ho....

Chvilku poskakoval s pentličkami....

Koupila jsem mu 3 kusy po 2 Kč.....

Takže radost za pouhých 6 Kč....

A cestou domů si Jeníček modelínu spokojeně nesl....


Doma chtěl rozdělat modelínu "jako čuník" - samozřejmě že růžovou....

Krájel ji růžovým nožíkem....

...popíjel růžové pití.... (vodu se šťávou)...

Dělal si řadu ze svých výtvorů...

Udělali jsme také  posezení 2 krtkům.... a dávali jsme jim růžové čepičky....

Jeníček má taky rád svoje  růžové prasátko a růžové autíčko...

Zkrátka a dobře...růžová barva u nás vede....

11 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že odpoledne u vás už bylo líp, po tom co jste psala dopoledne jsem si v duchu říkala, bože proč dopustíš aby tak malé dítě takhle trpělo, ta jeho máma musí být už opravdu na dně, proč není něco co by jim mohlo pomoct a ač jsem chtěla, nedokázala jsem najít písmenka, která by vás nějak utěšila. A když se teď koukám jak si Jeníček krásně hrál, jak je na fotce s mašličkama šťastný a rozesmátý, je to nádherný pohled. Přeju vám co nejvíc takových okamžiků obyčejných štěstíček.

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, to je fajn, že jsi přišla, jak na něj. důkazem je jeho krásný úsměv. A propo je to moc hezký kluk. ;) Jinak Martínek spí taky s prasátkem z Medvídka Pú. Asi ty děti ta růžová nějak přitahuje. Tak ať je těch šťastných chvilek více!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Mám radost, že bylo chvilku líp. Ať je takových chvilek co nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie,
    fotky Jeníčka jsou úžasné!!
    Krásně se směje a hraje si,
    vypadá šťastně, moc Vám to přeju!!!
    A s růžovou je mu dobře!!
    Tak ať žije růžová!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Růžovou mám taky taky ráda a prasátka taky, i když v trochu jiném stavu :-D ( nemyslím to zle jenom jsem chtěla trochu odlehčit situaci)...jinak i já jsem ráda, že nad váma opět zasvítilo sluníčko, Jeníček je opravdu nádherné dítě....

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie,
    tvuj dnesni a vcerejsi prizpevek jsou kazdy jako z jineho sveta. Je mi strasne lito, ze nemas moznost u sveho partnera nacerpat silu a oporu, na druhe strane me vzdy prekvapis vybuchem optimismu a tvurci kreativity. Kdyz se tak koukam na fotky Jendy, tak na tech dnenich vypada opravdu stasne... Moc Ti preji at je takovych okamziku mnohem vice, at z nich muzes cerpat silu jit dal. Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. jééé,je super vidět,Jeníčka jak se směje:-)Že by AD končně zabraly?Růžová je hezká barvička a četr to vem,že je holčičí,hlavně že má Jeníček radost:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko vůbec se nedivím že se Jeníčkovi ty jemné růžové tóny líbí, jsou uklidňující a krásné a mašličky jak krásně si s nima vyhrál.. je moc dobře že mu je lépe.. a mamince snad taky ♥♥ krásný večer Vám oběma Dita

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem rada ze se Jenik uklidnil a zlepsila se mu nalada ,vubec si nedovedu predstavit jak hrozne narocna je tva prace s Jenikem. A kdyz nemas oporu v partnerovi tak to musi byt jeste horsi.Doufam ze ten novy lek pomuze a to hodne brzy.

    OdpovědětVymazat
  10. RŮŽOVOU ZNÁ MIMINKO Z PRENATÁLNÍHO ŽIVOTA... (SVĚTLO PROCHÁZEJÍCÍ PŘES BŘÍŠKO MAMINKY)
    MOŽNÁ PROTO JI MÁ RÁD, DODÁVÁ MU NEJVÍC KLIDU, JISTOTY, TŘEBA SI PODVĚDOMĚ PAMATUJE TEN POCIT BEZPEČÍ V BŘÍŠKU. (JEN MŮJ POSTŘEH...)

    OdpovědětVymazat
  11. Zaplať pánbůh za růžovou, hlavně když víš, že něco bere a přijímá ten tvůj rarach!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...