středa 13. března 2013

Za dobrotu na žebrotu


Ještě si pamatujete na moji kamarádku Zdenku?


Není to tak dávno, co byla několik měsíců v nemocnici.


Zdenka bude mít koncem března narozeniny, a tak jsem nenápadně sondovala, co by se jí líbilo...


Má ráda hračky z Kinder vajíček, z Happy meal od Mc Donalda, plyšáky ...pořád je jako malá holčička...


...a protože ráda dělám lidem radost, tak jsem balila Zdence balíček.


Jendovi se to vůbec nelíbilo....



Vztekal se ještě asi půl hodiny po tom, co jsem skončila, a nemohla jsem ho nalákat ani na hraní ani na pohádky v televizi.



A protože mám Zdenku moc ráda, tak mě napadlo:
Pomůžete mi udělat Zdence RADOST?
Prosím.


Zdenka na tom není zdravotně dobře, trápí ji velké bolesti a zasloužila by si trošku radosti.


Třeba se mezi čtenáři mého blogu najde někdo, kdo věnuje pár minut a napíše přání Zdence k narozeninám?


Třeba se najde pár hraček z Kinder vajíček,  které už nepotřebujete...




Za každý řádek, za každou maličkost vám touto cestou MOC DĚKUJI.



Pro ty, kterým není lhostejný osud jedné prima holky, zde je adresa:
- Zdenka Minaříková - Habrmanova 306 - Hradec Králové 500 02



I Jenda se musí naučit dělat dobré skutky a myslet na druhé...
...i když mi z něho třeštila hlava ještě dvě hodiny poté....

8 komentářů:

  1. Tak ja som teda hviezda, ja som ich zrovna dnes darovala spolu s inymi vecami kostolnej skupine.Nemozeme si brat domov hovadiny. Zdenke ale vymyslim nieco ine.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Rád napíšu, ale brát dětem nějakou cetku nemůžu, oni by to poznali, mají o všem perfektní přehled. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. A ty seš asi co ......

      Vymazat
    2. Akinoma, nechápu jak tohle můžeš napsat.Možná by stálo za to zapnout mozek než něco takového napíšeš!

      Vymazat
  4. Marci, dlouho jsem nekomentovala, i když na návštěvy chodím. Přání určitě pošlu, pokud tvé kamarádce udělá radost, budu ráda.
    Náš život by se měl skládat z malých radostí.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky Zdence popřeju a něco pěkného pro radost určitě vyberu.:-D

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc pěkný nápad - podívám se doma po nějakých hračkách a přáníčko určitě pošlu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...