neděle 24. března 2013

Světlohraní - magická sada


Před pár dny jsem si půjčila od kamarádky ve škole Magickou sadu Světlohraní.


Viděla jsem ji u ní na oslavě jejích narozenin a moc se mi líbila.


Kamarádka mi ji na pár dní půjčila.


Chtěla jsem ji ukázat Jeníkovi.


Chvilku dělal scény a válel se po zemi. Nemám ty jeho scény ráda.


Často mě zlobí, plive na mě, bije mě a mně se to vůbec nelíbí.


Ale stejně ho mám ráda.

(Ale někdy mě TAK strašně štve!!)


Nevím, jestli mu vadilo, že jsem zhasla světlo nebo že jsme v místnosti tři....


Nakonec se umoudřil a chvíli se díval, jak to dělám...


Nejdřív jsem mu to ukázala se svojí rukou, pak tam dokonce dal svoji packu.


Pak rozsvítil a běhal po pokoji a hledal věci, na které bysme mohli posvítit.


Donesl můj penál a propisku.


Nejvíc se mu líbilo obkreslovat autíčka a hvězdičky.


Položila jsem šablonu na "papír" a Jenda na ni sám tužkou posvítil.




Občas je s Jendou sranda a někdy se s ním dá i pár minut vydržet...


Mějte se hezky.

ŠÁRKA


3 komentáře:

  1. Šárinko, krásně jsi to napsala...

    OdpovědětVymazat
  2. Šári zajímavá hra a i Jendu to chvíli bavilo,byl to prima nápad.Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek, Šári! Maminka z vás určitě měla radost, že si spolu tak pěkně hrajete.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...