pátek 22. března 2013

Plyšové hračky


Plyšáci jsou prima. Hlavně prasátka.


Jenda se díky nim naučil mluvit. Před pár lety nechtěl mluvit se mnou, ale s čuníkem klidně.
Plyšáky využíváme při hře snad odjakživa. I holky je milovaly (mebo milují pořád).


 S čuníkem si posíláme autíčka, stavíme si s ním z LEGA, chodíme s ním na procházky, na poštu, děláme s ním strukturované úkoly...


...nebo si jen tak posíláme mašinku.







A když už mě Jeníček nechce poslouchat, tak si plyšákem zacpe uši a má po starostech...



5 komentářů:

  1. A úplně nejlepší je, když mají plyšáčci krásnou růžovou barvičku, stejně jako ovečka a čuník. Chtěla jsem do růžových oblíbených věcí připsat i deku, ale na fotkách vidím, že vzal Jeníček na milost i jiné povlečení. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polštář je sice po mně, ale na něm má svůj malý polštářek s fotkou čuníka a k tomu má stále svoji růžovou deku:-) Žádné změny:-)

      Vymazat
  2. Plyšáci jsou zlatí! Zde zastávají několikanásobnou funkci.
    Kamaráda, někoho, komu se můžu svěřovat - i funkci obrannou (zacpání si uší...)

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, ta sedmá fotka je úúúžasná...jak je Jeníček šťastný.-) Věrka.H.-)

    OdpovědětVymazat
  4. Plyšáci jsou nezastupitelní. Je to takový mazlík, kamarád do nepohody, na kterého je vždy spolehnutí. A hlavně, nikdy nic neprozradí, ani to nejtajnější tajemství.:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...