pondělí 4. března 2013

Hraj!!!


Jenda chtěl, abych hrála nějakou hru na iPadu....



...a mně se nechtělo...





Poroučet mi nebude....




Kolikrát ho poslechnu, něco hraju, sahá mi do toho, pak ječí, když spadnu, vzteká se, když mi to nejde, ječí, když to neumím... V mnohých hrách je lepší než já a nechápe, že nevím, CO s tím...

Často mě to nebaví a odpadnu...


...a hodinová scéna je na světě...








10 komentářů:

  1. No, to já bych ho poslechl a zahrál bych si svůj oblíbený Hit Tenis. Ten jsem hrál už na iPhonu, ale na iPadu je lepší, protože je větší.
    Včera jsem četl článek, jak pětiletý kluk utratil 2500 dolarů v App Storu. Snad se totéž nepodaří Jeníkovi! Bůh vás všechny opatruj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Davide, není to tak, že bych nehrála vůbec. Většinou mu vyhovím pokud je čas. Ale MUSÍM hrát to, co on chce a TAK, jak on chce (a to se mi nechce). Takže občas se "šprajcnu" a učím ho toleranci, trpělivosti a brát ohled na názor druhých:-)

      Vymazat
  2. Tak to je mi tak povědomé :-). Pod dozorem autíka se hrát nedá! (mnohokrát vyzkoušeno). V nejméně vhodném okamžiku mi ukradne myš. Počká až ve hře spadnu, vrátí mi jí a vyžaduje abych hrál znovu. Následně se vzteká, že už to hrát nechci. Čili přesně jak u vás ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélko,z vašeho blogu je zřejmé jak je náročné vychovávat autisty.Jsem jedna z čtenářek vašeho blogu, dnes návštěvnost do této doby 763,úžasné kolik lidí toto téma zajímá.
    Přeji vám ať vše zvládáte a hodně spokojených dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já SAMA nechápu, že to zajímá tolik lidí. Kolikrát jsem na dně a mám chuť s tím praštit a počet čtenářů a jejich komentáře mě vždy ujistí o tom, že to má SMYSL. Děkuju.

      Vymazat
  4. Děláš dobře. Je těžké odolat, ale i Jeníček musí pochopit, že ne všechno musí být po jeho. Myslím, že se mu věnuješ hodně a děláš toho pro něj tolik, co by jiný nezvládl - a máš právo se rozhodnout i tak, jak ses rozhodla.
    Amélko, hodně síly a pevné nervy.
    Stejně, když tě tak sleduju, děláš s ním neuvěřitelné pokroky.

    OdpovědětVymazat
  5. Marci,děláš dobře,musí si Jeníček uvědomit,že pokaždé nemusí být podle jeho poručení a nálady.Já vím,že je to bolavé,ale máš výdrž,moc Tě obdivuji.
    Koukám,že se pomalu,ale jistě Z Jeníka klube klučina podle střihu vlásků.
    Marci,potřebuješ nyní moc,moc sil a pevné nervy.Jsem s Tebou a držím palečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuju. Prožívám nelehké období, nepíšu o tom...vím, a moc se těším, až TO bude za mnou. Děkuji za podporu.

      Vymazat
  6. Marci moc Tě chválím. Jeníček se v rámci svých možností musí naučit, že nebude pořád po jeho. Děláš to dobře.

    Jinak na Tebe myslím, držím Ti palce.
    Ze srdce Ti přeju, ať po chvílích bolesti a trápení, zase přijde klid a pohoda v duši.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, jsi určitě vším unavená.kdyby si hríl tak sám a ty ses mohla zachumlat s kafčem a knížkou pod deku,co, a vypnout. Jak Jenda vyplazuje jazyk: to jsem taky v nějakém článku řešila: napadlo tě někdy proč každé dítě aniž by ho to někdo učil, když se zlobí, vyplazuje jazyk?. Vem si jak bychom to udělali my třeba v obchodě na prodavačku nebo tak :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...