neděle 17. března 2013

Zpátky z chirurgie


Už nějakou dobu jsem měla na skříni nové nože.


Dřív jsem se bála, že Jenda někoho pobodá, a tak jsme měli na šuplících gumičky, aby  je Jenda nemohl otevřít.


Jeníček neodhadne následky svého chování a když je ve stresu, nebo když není po jeho, byl dříve dost agresívní.


Včera jsem si říkala, že to zkusím a nože jsem dala do šuplíku.


Šárka toho dnes využila a chtěla si k snídani nakrájet salátovou okurku.


Nešel jí sundat ten "igelitový" obal, tak ho chtěla naříznout.
Auž to bylo...


Hodně to krvácelo a po ruce byla jen utěrka.


Šárka řekla, že nesnáší pohled na krev, že bude zvracet a i s utěrkou běžela na záchod.
Utěšovala jsem ji, napila se a trochu se uklidnila.
Umyla jsem kapky krve na podlaze a stáhla jsem jí ránu náplastmi.
Na ruku dostala led a dívala se na televizi, abych odvedla pozornost od "zranění".


Po dvou hodinách byly náplasti celé od krve a Šárce se to nelíbilo.


Kdyby to bylo na mé ruce, tak to neřeším. Takových malých říznutí už jsem už měla a srostlo to vždy v pohodě.


Ale Šárka se chce líbit klukům a asi měla pocit, že by tam mohla mít velkou jizvu....




...tak jsem ji odvezla do 20 km vzdálené nemocnice na chirurgii.
V měničce jsme rozměnily peníze a zaplatily jsme 90 Kč.


Jendu pohlídal brácha.


Šárka dostala dva stehy a za odměnu, že to přežila, tak si na chodbě v nemocnici vybrala horkou čokoládu...


V úterý máme jít na kontrolu a týden poté vyndat stehy.


S dětmi se člověk nenudí. Já tedy rozhodně ne.

A to mě ještě čeká "schůzka" s manželem...


Hezké odpoledne alespoň vám...

11 komentářů:

  1. Tyjo..fuj, i z té fotky se mi točí hlava. Nesnáším pohled na krev a taková zranění...
    Hned se kácím :D obzvlášt, když je to zranění moje.

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň jste se o víkendu nenudili :-) Ještě že to bylo jenom malé říznutí a nedopadlo to hůř!

    OdpovědětVymazat
  3. Uch, chudák Šárka. Udělaly jste dobře, že jste do nemocnice jely. Rána není sice velká, ale je na blbém místě. Ohýbáním prstu by jí neustále praskala a špatně by se hojila. Takhle pěkně tažené to bude zahojené raz dva. Ano, máš pravdu, s dětmi se člověk nenudí. TAké jsme častými návštěvníky chirurgie.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda mane! Brrr! V tom jsme stejné, ani já nesnesu pohled na krev! :-x
    Představ si, že jsem si nedávno také málem uřízla prst! Krájela jsem zeleninu mému králíčkovi a křečkovi, něco jsem říkala mamce (chvilka nepozornosti) a už jsem měla nůž zaťatý v prstu, jen to křuplo! Až na kloub bylo vidět! No fuj!! :-x
    Ale na chirurgii jsem nešla, měli jsme doma tlakové náplasti, tak jsem to zalepila a ani tam jizva skoro není. ;-)
    Tak ať se to Šárce dobře hojí a tobě přeji pevné nervy. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Stehy jsou často vidět ještě víc, já bych to elastickou náplastí stáhl.
    Doufám že jsi tu návštěvu už ve zdraví přežila. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to beru sportovně,mám dva kluky a to byla pořád nějaká krev.Vystříhla jsem z náplastě steh a hotovo.Dnes už jsou jizvičky neviditelné,opálené a věkem zacelené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U kluka to tak neřeším, u holek je to jiné...řeší každej "pupínek" :-)

      Vymazat
  7. Mathis mal nedavno nieco poobne na hlave, mal to nad okom a dost velke, asi 2cm, sliel s Marcom na pohotovost, tam pvedali ze to neni hlboke, neni to na sitie, divila som sa. No ked prisli domov tak som zistila ze mu to zalepili, dali mu na to specialne nieco cim to spojili k sebe a po dvoch tyzdnoch ma to miesto iba trosku cervene. To je parada.

    OdpovědětVymazat
  8. No já osobně krev nemám ráda na jiných lidech jinak když je moje tak mi to tak nevadí.Ali má pravdu...Rána je na blbém místě. Při ohýbáním prstu by jí napínala a špatně by se to Šárce hojilo.Je dobře že tam dali stehy.

    Amélie .... u holek je to jiné...řeší každej "pupínek" Já byla úplně stejná:-D :-D tak že jí chápu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee mam podobnou "ted uz jizvu" na temer stejnem miste.
    To ja jsem se kdysi sekla sekerou (kuze, maso, slacha), ani jsem si toho nevsimla, az deti me upozornily (na tabore). Na siti me tehda tahli nasilim (to prece nic neni), ale kdyz se behem nekolika vterin krvi nacucal cely balik papirovych kapesniku, tak jsem tedy souhlasila. Tri stehy to spravily, k tomu dlaha na prst, abych to neohybala - ale jizvu tam mam stejne, a osklivou - jela jsem totiz hned zpatky na tabor, kde jsem pokracovala v sekani toho dreva a dalsich pracech, ktere by se beze me neobesly. =D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...