neděle 10. března 2013

Přerostlé miminko


Vzhledem k (doufám) brzkému stěhování se snažím rozdat či rozprodat věci z půdy.



Do paneláku se mi toho moc nevejde a některé věci by mi bylo líto vyhodit.


Včera jsem sundala starý kočár, o který má někdo zájem, a Šárka toho hned využila.



Uložila do kočáru Jeníčka a tomu se to mooc líbilo.


Šárce to při péči o "miminko" slušelo:-)



Jeníčkovi se z kočárku vůbec nechtělo....ležel a nechal se houpat.


Je vidět, že děti houpání milují a mí autisté nejsou výjimkou.


Několik let jsem chtěla pro děti houpačku i doma. Nepovedlo se. Třeba jim to dopřeju alespoň v paneláku. Na jednu mám zálusk už asi 10 let.


Když jsem byla nakoupit, tak mě napadlo udělat si radost a koupila jsem si kytičku.
Dřív mi to přišlo divné koupit sama sobě kytku, ale když vám ji nikdo nenosí, pak změníte názor.
Eliška vybírala nezi růžemi a tulipány a její výběr padl na tulipány.


Jeníčkovi se kytička moc líbila.



Počítal květy a také ji hned běžel ukázat do pokojíčku Šárce.



Nakonec kytka udělala radost celé rodině...
.... a tak to má být.




10 komentářů:

  1. Kočárek je moc hezký , už skoro muzejní kousek a Jeník s tulipány na prvních fotkách kouzelný.Lena

    OdpovědětVymazat
  2. Kočárek je moc hezký, taky jsme takový měli, jenže mamka ho někomu pujčila...už ho asi neuvidíme. Dlouho jsem nebyla online,takže nemám přehled. Budete se stěhovat? Tak a´t se v novém bvytě dobře zabydlíte a líbí se vám tam.

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych tě chtěla pozvat na soutěž k sobě na blog, která právě probíhá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Květy udělají vždy radost a navodí příjemnou atmosféru. Věřím, že brzo ti je bude někdo nosit! Já Ti alespoň posílám, velkou virtuální kytici s přáním v pohodě přestát stěhování!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marcelka, nepoznám dôvod sťahovania do paneláku. Ja zase túžim po malom domčeku, vymenila by som.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, důvodem je rozvod. Nikdy bych "dobrovolně" z rodinného domku neodcházela...

      Vymazat
  6. Cool kocik, to je uplne az k neuvereniu ze pred 15timi rokmi boli tak kraaasne kociky. mat taky kocik tak sa kludne odhodlam aj k tretiemu mimi. :-)
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko, podobné staré houpací kočárky mám ráda.

      Vymazat
  7. Vydařený den. Užily si holky, Jeníček a nakonec i ty.
    Ten kočárek vypadá moc pěkně, stylově.
    A kytka vždycky rozsvítí pokoj. Vždyť je jedno, jestli sis ji koupila sama, koupila sis ji pro radost.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle článek udělal radosti mně. Že potěšila květina celou rodinu, to je moc úžasné. A i ta skutečnost, že vás dokáže vůbec tak potěšit zkrátka květina je hezké :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...