čtvrtek 21. března 2013

Vztekloun a andílek


Často nemám na nic náladu.


Vadí mi hluk, vadí mi hovor lidí, pobíhající pes, bojím se kočky, mixéru nebo nějaké návštěvy...
...a často ani neumím říct, CO všechno mi vadí.


Svoji nelibost, stres, úzkost a nepochopení z VAŠEHO světa  dávám velmi hlasitě najevo.


Už nikoho nepřekvapuje, že se válím po zemi, zalézám do koutů, pod schody, do kotelny, pod postel nebo do postele pod deku.


Stačí mě nechat chvíli na pokoji a já se většinou uklidním sám.
Někdy se však dostávám do nezvladatelného afektu, a pak to maminka zkouší pohádkami, jídlem nebo scénkami s maňáskem čuníkem. Toho mám nejraději. Čuňajs mě většinou dostane z pochmurné nálady.
Škoda, že ho nemůžu brát do školky.
Děti na něj sahaly a házely s ním a to jsem nechtěl, a tak čuníka nechávám doma.
A pak je mi tam samotnému smutno.





Jo.... a takhle mě má maminka asi nejraději...


Klidného, hodného, tichého, usmívajícího se...



..a hlavně: připravujícího se na spaní....

Že by anděl s ďáblem v těle?




6 komentářů:

  1. Marcelko dříve jsem k Vám nakukovala pravidelně každý večer ale poslední půl rok co chodím do práce mám čas na PC jen občas,tak ale zase když přijdu po delší době, vidím jak Jeník strašně vyrostl, už je z něj fakt krásný "velký " kluk a moc mu sluší jak je ostříhaný.. přeju Vám krásné jarní dny Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,na těch posledních fotkách je Jeník opravdu miloučký klučina,ale za ty první nemůže,vnímá opravdu svět jinak.Mám pocit,že jsem sama někdy takhle protivná,ale u mě to napraví vždy sluníčko.Mějte se všichni jarně a sluníčkově.Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tu po delší době a nevím, jestli se mi to zdá, ale mám dojem, že Jeník z toho pomalu vyrůstá. Rozhodně dělá velké pokroky. Už to není žádné miminko, ale chlap.Moc mu sluší zástřih a na posledních fotkách je miloučký a nikdo by v něm nehledal autíka.Držte se, je vidět, že to s ním umíš. Je to pro Tebe sice vyčerpávající, ale přináší to své ovoce. Jednou bude ještě líp.Držím vám palce. Jeníkovi i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkkný nadpis! Vztekloun a andílek jsem i já :D někdy!

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko posílám velký pozdrav a hodně sil, vedete si s Jeníčkem báječně, krásné jaro. Hanka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...