středa 20. března 2013

Modrý běh a Rozsviťme se modře


                                                               
                            



 







DNE  6. 4. 2013 SE USKUTEČNÍ NADAČNÍ BĚH S VÝTĚŽKEM PRO DĚTI S AUTISMEM A JEJICH RODINY.


Startovné 50,- Kč bude věnováno občanskému sdružení JAU na podporu vznikajícího komunitního auticentra!!!

Registrace účastníků je možná přímo na místě v den konání akce od 8:30 nebo předem na http://www.autiste-jihu.cz.

POPIS AKCE: Připravené jsou 2 běžecké okruhy 3 a 7 km a dětská zábavná trať se stanovišti a úkoly.
Těšit se můžete na setkání s HERCI ZE SERIÁLU CESTY DOMŮděti na skákací hrad a Vy všichni na zajímavé ceny a příjemně strávený den.

START V 10:00, RESTAURACE PALUBA (Na Mlýnské stoce 1)
ÚČASTNÍCI BUDOU MÍT MOŽNOST VYBĚHNOUT KDYKOLI AŽ DO 13. HODINY

Letáčky klidně pošlu mailem, nešlo mi to celé vložit.


2 komentáře:

  1. Škoda, tam se nedostanu... Pro svůj pocit si 2. vezmu něco modrého...:)
    Nějakou dobu jsem nebyla na blogu, tak postupně dočítám.. Takovýhle nápad je dobrý, měl by být rozšířený po více větších městech...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem teď přemýšlela, co modrého si na cestu do fabriky obleču, když mi došlo, že každý den nosíme všichni v práci modré montérky, modrá trička, modré všechno. Tak jen cerkám na dílně povím, proč zrovna 2. dubna je ta modrá něčím výjimečná.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...