pátek 1. března 2013

Polévka bez pórku


Jeníček si před pár týdny oblíbil hvězdičkovou polévku z pytlíku.
Koupila jsem asi 10 sáčků a před pár dny polévka došla. V obchodě ji neměli.
Vzala jsem místo toho polévku nudlovou.



Jenda se vztekal, tloukl hlavou do židle a nechtěl jíst.


V polévce se mu nelíbil pórek.


Aby neutekl od stolu, tak jsem ho chvíli lákala na čísla...


Když se uklidnil, tak jsem mu řekla, KAM má pórek dávat...


Pár kousků jsem vyndala sama a pak jsem nechala Jeníčka, aby to zkoušel sám.


Nechtěl, a tak jsem mu za odměnu slíbila dvd Křemílek a Vochomůrka.




Chvíli si pórek vyndával sám a já jsem žasla.


Dřív by to nikdy neudělal.


Pokud někdy bylo v polévce něco, co tam nechtěl, tak většinou ječel a od jídla utíkal.
V tom lepším případě jsem hrášek, kukuřici nebo pórek vyndávala já.



Tentokrát pár kousků vyndal sám, ale raději "srkal" jen vodu...


I za to jsem vděčná, protože pitnému režimu Jeníček moc nedá...


.... každá lžíce vody navíc je dobrá.



 Pak se uchýlil k pohádce a se zaujetím sledoval jeden díl Křemílka s Vochomůrkou.





11 komentářů:

  1. To je skvělé , užasný pokrok , že vyndal porek sám . Je to malý šikula:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Henry. Člověk má radost z maličkostí a tak to má být.

      Vymazat
  2. Jenda je aj ostrihany, moc podareny uces, to si ho strihala?
    Krasne vyriesil porek.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, stříhala. Trauma u kadeřnice si nechám na později.

      Vymazat
  3. Přiznám, taky mi museli z hub na kyselo vyndavat houby:-) Je úžasné sledovat ty Vaše pokroky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky by taky houby nepozřely, nesnášejí dokonce tu vůni, když nějaký pokrm z hub dělám. Houbová jídla do nich zatím nedostanu.

      Vymazat
  4. Tak nakonec polévku zvádl! Jeníček dělá ohromné pokroky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jeej ostrihany. Velmi zlaty, sama si ho strihala?

    OdpovědětVymazat
  6. šikulka :-) já vyndavám houby z bramboračky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si všimla, že má Jenda nový účes, dokonce jsem si říkala, že má nějaké tmavší vlasy, ale to bude nejspíš fotkou :)
    Tak to gratuluji k dalšímu pokroku! Malý krůček pro Jendu, velký krok pro vás všechny :)

    OdpovědětVymazat
  8. hlad? . moje dítě nemá rádo houbovou, ale protože jinou nedostane tak aspoň vyndává houby.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...