úterý 12. března 2013

Malování po zádech



Zaměstnávat celé dny autistu, kterého nic nebaví, je někdy nadlidský výkon.


A občas mě napadne "nějaká blbost".


Jenda zlobil a já jsem vyzkoušela snad desítky možností, jak ho zabavit.


 Nic nezabralo, a pak ze mě vyklouzlo:
"Lehni si, já Ti budu na záda malovat čísla..."

Nejdřív na mě nevěřícně zíral.
Úplně bylo vidět, jak mu to v hlavě "šrotuje". Možná si představoval malování pastelkama nebo fixem?


Pak se schovával do postele, zavíral oči, fňukal....
...říkal, že je to "hnusný a tlapný"...


...a odmítal si lehnout na bříško.


Marně jsem se mu snažila vysvětlit "pojem" malovat PRSTEM na záda...


Odmítal si nechat cokoliv vysvětlit.






Nejdřív bušil pěstmi do postele a pak do mé ruky...


To mu přišlo docela zábavné...


...ale sáhnout na sebe nenechal...





 Nakonec raději utekl pryč...


...a odplazil se pod schody..
Ale jinak je malování na záda prima zábava.
Holky to vždycky bavilo.


Třeba tomu i Jenda jednou přijde na chuť.

8 komentářů:

  1. Malování na záda jsem milovala. Babička mi malovala, když jsem nemohla usnout. Když mě trápí nespavost, často si na ní vzpomenu. Časem tomu Jeníček určitě přijde.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marci, souhlasím, i my jsme si s dětmi, když byly malí, malovali prstem po zádech a bylo to fajn. Držím pěsti, Margita

    OdpovědětVymazat
  3. Malování je příjemné asi opravdu neví o co jde ale ta radost při bušení do tvé ruky se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat
  4. Marci,taky se mě moc nelíbí to bušení do tvé ruky,ale je to věc tvoje,Jeník to jednou pochopí,jak malování,neví o co jde,taky jsem to s dětma provozovala.A to,že nesmí mlátit do tvé ruky,snad taky jednou pochopí,že mamince se nesmí ubližovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On tluče rád do čehokoliv, takže to nebyl úmysl ublížit. Utla jsem to hned v začátku. (Nenechám si ubližovat. Násilí se mi příčí.) Jen se bránil proti dotekům, což chápu.

      Vymazat
  5. Marci,já vím,že to myslíš dobře,strašně moc tě obdivuji.Jasně nedej se,ono trošku pokárání mu neublíží,to víš sama moc dobře.
    Jo a tu adresu jsem si opsala a nějaké přáníčko určitě pošlu,Měj se zatím fajn,i když to asi moc nejde viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To on dostává "vyčiněno" několikrát za den, protože málokdy dělá něco bohulibého:-P Ale poučení ze situace nic moc.

      Vymazat
  6. Marci a co naopak?řeba ho to chytne a ty se porochníš ? mi holky namažou krémem záda a pak píšou a já hádám. je úplně jedno co uhádám,ale je to krásné. třeba jendovi se bude líbit psát něco do krému na záda tobě.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...