neděle 24. března 2013

Všechno pryč

1.
Paní učitelka:
- "Sundejte si všechno z lavice, budeme psát písemku."

Eliška:
- "VŠECHNO?!"

- "Ano, všechno."

- "Opravdu VŠECHNO?!!!"

- "No samozřejmě!"

- "To si mám uklidit i penál?"
- "Ano, Eliško, DEJ si ho do lavice."

- "A čím budu psát?!! Čím mám napsat tu písemku?"

-"No propisku si můžeš nechat."
- "A to nemůžu psát PEREM? Já propisku nemám."

Učitelka se chytla za hlavu a šla si sednout ke svému stolku.

2.
- "Vezměte si tužku, napíšeme si test.
- "Od kdy se píše písemka tužkou?! (Eliška má na mysli OBYČEJNOU tužku)
Proč to nemůžu psát perem nebo propiskou?"

- "Můžeš, Eliško, samozřejmě že můžeš."

(Může to vypadat, že autista je drzý, nevychovaný, že si dělá srandu, ale on jen myslí doslovně či JINAK.)

3 komentáře:

  1. Ach. Až teraz vidím, aké to je. Je mi z toho smutno. Nech sa vám darí..

    OdpovědětVymazat
  2. Má to komplikované , chudáčík , bere to doslovně...
    Myslím na vás všechny a přeji nádherné chvíle.

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška je zkrátka důsledná. Není to lehký, opravdu ne... tohle jsou záludnosti, které normálně člověk nevnímá jako záludnosti.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...