středa 6. března 2013

Nacvičujeme hru


Jenda se točil dokola a s autíčkem opisoval kruhy.


Moc mě nevnímal, ale přesto jsem chtěla zkusit hru ještě rozvést...


Klokánek narazil do stromu a musel do nemocnice.


Pan doktor ho ošetřil a uložil do postýlky.


Jenda si nechtěl hrát. Ukradl mi pana doktora (žabáka) a chodil s ním v kruzích...


Tak ještě jeden pokus...


..a opět neúspěšný.


Jeníček jezdil dokola s autíčkem a ke hře se nepřidal.




Točil se dokola, občas narazil do kývacího medvěda a tím naše hra skončila...




Točení dokola vítězí. Na to maminka nemá páky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...