úterý 19. března 2013

Holka nebo kluk?

- "Jeníčku, tam jde kluk, podívej."
- "To je holka."

Tak jsem si říkala, jak to asi pozná a proč si myslí, že to je holka?
Jak je vlastně od sebe rozezná?

- "Jak jsi poznal, že je to holka?"
- "Holka má čepici...."
:-)

Asi jsem mu někdy na obrázcích ukazovala holku a ona měla zrovna na hlavě čepici, a tak si to spojil - čepice = holka...
Autisté se často zaměří na nějaký detail a nevnímají obraz jako celek.

- "Eliško, pospěš si, budou TŘI!"
- " Kdo čeká mimino?"  (Často to může vypadat jako odbíhání od tématu, ale ona to jen JINAK pochopí...)
(Někdy mě její odpověď tak překvapí, že se musím zastavit a přemýšlet, co jsem vlastně řekla a na CO ONA vůbec reaguje.... Pochopila, že místo dvou lidí budou najednou tři...)

"Jendo, ty jsi ŠAŠEK!"
- "NEEEE, já nemám tlustej nos, škaledou pusu a nohy jak pavián..."

3 komentáře:

  1. tady ty hlášky mě vždycky baví nejvíc. Je dobře, že si je zapisuješ :))

    OdpovědětVymazat
  2. Marc obcas reaguje podobne, vzdy vtedy ked sa snazim najviac ponahlat, mne to prislo ze si roby srandu, ale asi nie.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. To se stává i v jiných rodinách :D i když asi ne tak často. Když na to přijdeš, co mysleli, je to pak úsměvný.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...