pátek 8. března 2013

Osobní asistence


Osobní asistence je fajn.


Tadeáš chodí asi jednou za měsíc. Kdyby to šlo, využívala bych jeho "služeb" mnohem častěji.


Když hlídá, tak jedu nakoupit, uklízím nebo se věnuji holkám....




Děkuji všem asistentům, kteří s láskou pečují o děti s handicapem.
Ani nevíte, JAK moc nám pomáháte.





14 komentářů:

  1. Já si myslím, že asistenci bys potřebovala jednou denně... Je dobře, že jsou, ale chtělo by to častěji, viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou denně asi na dvě hodiny by byl ideální stav. Jenže na to nemám peníze.

      Vymazat
  2. Amel vidím dobře vy máte jiný kočár?

    OdpovědětVymazat
  3. :) Raz do mesiaca je príliš málo. Bodlo by to častejšie. Ale lepšie ako nič však? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda i za hlídání jednou dvakrát za měsíc. Každá hodina je dobrá.

      Vymazat
  4. Aspoň čas od času vyšetříš chvilku klidu. Asi by se ti hodil častěji, jednou za měsíc je fakt málo. Ale jestli je finanční problém, tak to úplně chápu.
    Stejně ale, díky aspoň za tohle.
    A je fakt šikovnej kluk a je vidět, že Jeníček se ho nijak nebojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, chvilka klidu to není - nákup, pošta, lékárna, úřady...ale díky Bohu za to.

      Vymazat
  5. Amelko, to je moc dobre, ze alespon obcas mas asistenci. Ziram, jak pohodove Jenda ve spolecnosti Tadease vypada! Zdravim, Monika...

    OdpovědětVymazat
  6. Tadeáš je mi moc sympatický od pohledu i svým jménem a jak je vidět, tak Jeníček jeho přítomnost bere a dokonce se nechal zlákat na procházku i když na kočárku. Hezký víkend celé tvé rodince!

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, je od Tebe moc hezké, že jsi napsala poděkování všem asistentům.-)
    Kéž by tak Tadeáš mohl chodit častěji, moc bych vám to přála! Myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  8. Na osobní asistenty by stát měl přispívat. Jenže, jak je známo, teď spoustě rodičů postižených dětí příspěvky odebrali. Nedávno jsem viděla v televizi reportáž o holčičce, která díky rakovině přišla o nohu a z posudkového její mamince přišlo oznámení, že je vlastně v pořádku a nemá žádnou vadu pohybového ústrojí. Já myslím, že i v případě autíků by stát měl zohlednit situaci rodičů a přispívat na osobní asistenci alespoň jednou, dvakrát týdně. Určitě by ti to pomohlo a Jeníkovi by prospělo, kdyby byl občas ve společnosti někoho jiného. Zvlášť, když je to tak sympatický mladý muž.
    Možná by nebylo špatné se ještě zeptat, jestli neexistují dobrovolníci. kteří by ti Jeníka pohlídali zdarma. V některých městech to existuje třeba v nemocnicích, tak proč by to nemohlo jít i takhle?

    OdpovědětVymazat
  9. Asi už o tom byla řeč a já jsem to propásla, ale co studuje Tadeáš?
    Vedli jsme s manželem řeči o tom, jaké povolání by si měly naše děti volit, aby bylo potřebné a já myslím, že v dnešní přebujelé době jsou to jedině sociální služby. ALE!!! Na ty nejsou peníze a vzhledem k tomu, jak jsou náročné, jsou většinou málo placené a kariéra v této oblasti není pro většinu mladých nijak "závratná."

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...