sobota 16. března 2013

Eliška udělala rekord na iPadu


Eliška hrála "Babku", Jendovu oblíbenou hru,  a udělala rekord na iPadu


Jenda to nezvládl....


Hodinu ječel jak tur....



Nebyl k utišení...



Nezabíralo vůbec nic....


....ani pohádky, hra, jídlo, odvedení pozornosti, nic...




Eliška musela odejít z místnosti ....


Jenda měl tendenci házet iPadem, tak jsem ho musela hlídat.


Řval, že NIKDY nebude mít "lekold", že Elina je zlá, hnusná ap.


...a od té doby se své oblíbené aplikaci vyhýbá.


Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.


Je možnost aplikaci smazat, rekord zmizí a aplikaci stáhnu znovu.


Zatím to nechávám být a vyčkávám, co bude dál...







15 komentářů:

  1. Bude to těžké, ale asi nastal čas, aby už si zvykal, že není každý den posvícení. Maminka mu nemůže navěky zametat cestičku :-)
    Gratuluji Elišce k rekordu, určitě z něj měla radost!
    A pokud nevadí, mám jednu otázku: Betynka jde s Vámi do paneláku?

    OdpovědětVymazat
  2. Teraz neviem ci je to dobre alebo spatne, Mathis by si to hned z dvoch dovodov nevsimol, jednak nevie citat a jednak su mu taketo veci uplne volne(ale to aj Marcovi, takze po kom to ten chlapec ma). Spravne, jeho IPad, jeho rekordy :-)
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Jen kroutím hlavou ..., ale co už ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kolikrát tak třeští hlava, že už s ní ani kroutit nemůžu.

      Vymazat
  4. Někdy pomůže se chovat zrcadlově - nevím jestli by u Jendy platilo když řve jeho řev přeřvat ? Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to na Jendu neplatí. A navíc - mám své hlasivky ráda.

      Vymazat
  5. To je zajímavá situace. Nechat ho zvykat, nebo raději hru přehrát?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle situace. Před 2-3 měsíci jsem MUSELA hru s kozlem vymazat, jinak by se zbláznil. Hru s Babkou jsem zatím nechala a dnes Eliška překonala rekord znovu. Vztekal se, ale rozhodně míň než ve středu. Zatím rekord ponecháváme:-)

      Vymazat
  6. já si myslím, že IPAD je Jeníčkovo. Pokud Elišce IPAD Jeníček nepůjčí, tak na něj nemá šahat.
    Autisté jsou velice citliví na své věci.
    Prostě Jeníček s tím musí souhlasit.
    Našemu Petovi také nikdo nesmí šáhnout na PC, pokud to nedovolí.
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda holkám občas povolí hrát, ale NE dělat rekordy:-P

      Vymazat
  7. Hm... docela v tom vidím svoji sestru... Už nedávno jsem řekla, že je to nevychovaný spratek... jenže občas to v tom vidím... Je drzá, protivná... a když se hraje nějaká hra a ona prohraje... je to takový hysterický záchvat a tolik breku... Občas to nemůžu pochopit.

    OdpovědětVymazat
  8. No Amelko, ja mu vlastne naprosto rozumim. Dost casto prozivam neco podobneho. Nekdy se mi povede neco hodne dobreho (at uz v nejake hre, nebo nejaky vyrobek, obrazek - proto jsem prestala malovat a kreslit), ze mam proste strach, ze uz to nikdy tak dobre nedokazu. Mam obavu z toho, ze kazdy dalsi pokus bude jen horsi. A protoze tomu stoprocentne verim, odmitam to byt jen zkusit.

    OdpovědětVymazat
  9. Vydrž a Eliščin rekord zatím ponechej. Jeníček si možná zvykne, jen to bude chvilku trvat.
    Vidím, že to bude chtít časem ještě jeden ipad, jestli se zadaří...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...