úterý 19. března 2013

Poznej obrázky


Další česká aplikace se jmenuje "Poznej obrázky".


Tyto výukové kartičky se mi pro práci s Jeníčkem moc líbí.


 Učí se barvy, zvířátka, hudební nástroje nebo ovoce...




Jendu to moc baví.



Problém je, že je otevřeno jen 5 řádků.


A ty ostatní jsou zamčené. Tentoktrát za 3,69 Euro.
Když se nám něco zalíbí, tak je to dost často placené.
Jenda se pak vzteká, že mu nechci přikoupit další levely nebo doplňky ke hrám.

Občas Jendovi něco za 50 hvězdiček koupím, ale nemohu si to dovolit moc často.


(Hvězdičky má za vyprazdňování do nočníku)


Mezi zamčenými kartičkami jsou třeba lesní zvířata, činnosti, čísla 0 až 10, sport, škola, čísla 11 až 20, povolání, zelenina, dopravní prostředky, nářadí, dřeviny - květy, listy, rostliny - luční kvítí, auta - značky nebo moře.


Jenda ještě nezná hudební nástroje ani mnohé ovoce, ale nevzteká se a zkouší to klidně znovu a znovu...









8 komentářů:

  1. Tak to je krásné...je super, že ho Jeníka baví a že to zkouší...vypadá to moc pěkně a jinak máš pravdu, že to , co opravdu nás zaujme je hned za peníze...ach jo. Měj pěkný den

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám stažené do mobilu.U dětí to má taky velký ohlas protože je to i hezky ozvučené:-) Je to opravdu super zábava:-) I je moc zklamalo že už nešlo pokračovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkuste aplikaci Bitsboard - dají se tam stahovat nové a nové sady, v češtině je jich tam také docela dost.
    http://www.i-sen.cz/2013/01/bitsboard.html

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, Amélie. Je to hloupé..děti si na hru zvyknou..líbí se jim..a za plnou verzi musí pak rodič ještě připlatit. První, co mě napadlo bylo, že chci Jendovi to pokračování koupit. Nezlobila jste se?! Platí Vaše číslo účtu 670100-2209766858/6210?! Nemám moc peněz na rozdávání..ale i troška se počítá, nebo ne? Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucko, ano, číslo účtu platí. Za každou korunu jsem moc vděčná. Děkuju. Jeníček by byl nadšený.

      Vymazat
    2. Děkuji mockrát..hned teď posílám..doufám, že udělá radost. Lucie

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...