pondělí 28. března 2011

Jak běhal stromeček po zahradě....

Jeníčka stačí nechat minutku o samotě a vždy hrozí nějaká kalamita.
Nejde ho hlídat od rána do večera "nepřetržitě".
Musíte si dojít na WC, uvařit, uklízet, dělat úkoly s holkama ap...

A nejlepší pak je, když si to zritualizuje....

Můj manžel je na "povrchní" věci. Když mi měl dát 3 tisíce Kč na vyšetření v APLE, slyšela jsem spoustu "keců" a zakončil to tím, že mi asi 3x řekl, abych požádala nějaké nadace o proplacení toho vyšetření.
Samozřejmě to neudělám.
Kdybych ho neznala 15 let, bylo by mi z těch slov špatně. Před 7-8 lety bych kvůli nim brečela....
Jak málo mu asi záleží na vlastním synovi.

To je jedno.
Ale když může koupit něco sobě, tak neváhá.
A takhle si na podzim za 4 tisíce Kč koupil stromky, zámkovou dlažbu a mulčovací kůru na zahradu.

Jenže Jenda nemá změny tád...a tak kůru vykopává  ze záhonu, dlažební kostky, které si manžel krásně srovnal do komínku, tak ty Jenda už x krát naházel do skalky..a moc jich vcelku nezůstalo....

A podobně je to se stromečkem...

Jenda ho na zahradě nechtěl...
Hned na podzim ho "vyndaval" za záhonu....


Přes zimu na něj zapomněl a na jaře se mu zase oživila paměť.

A teď pokaždé, když zůstane na zahradě minutku sám, tak popadne stromek a běhá s ním po zahradě.

V duchu se musím smát...  I když navenek dělám "BUBUBU", aby si Jenda nemyslel, že to je nějaká legrace....
Nejlíp to hodnotí Eliška...

"To by se Ti s normálním dítětem nestalo".... :-)

A asi má pravdu.

Kdopak má doma stromek, který běhá po zahradě? Skalku plnou zámkové dlažby místo kytek? Počmáranou fasádu, dítě visící na jabloni, písek v květináčích, hračky ve studni,
kytky vysypané z květináčů...

...převrácené stoly, skluzavku ...  nebo kameny naházené v bazéně?
A tak bysme měli heslo: "Bordel v bytě - šťastné dítě"..nějak upravit....
Co třeba:
"Na zahradě nepořádek...
taťka nemá klidný spánek..." ?

14 komentářů:

  1. To sedí:) Nechtěla byste se někdy rozjet do Brna? Ráda bych Vás poznala a navíc byste mohla objektivně posoudit, jak to vypadá u nás :))
    PS. Co na tu spoušt' říká manžel?

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, děkuji za lákavou nabídku. Jste druhá nabídka na návštěvu z Brna..asi s tím budu muset brzy něco udělat. :-)
    Mám příbuzné v Prostějově a v Troubsku (tam mě chudáci neviděli už 5 let - s Jendou to nejde). Takže.. až se odhodlám, tak huráá na Moravu. Těším se.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky by mě zajímalo, co říká tatínek na stromeček, který běhá po zahradě...
    A až se odhodláš, zastav se i u nás. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, manžel o běhajícím stromečku zatím neví. Snažím se všechny "kalamity" postupně do večera zlikvidovat, než se vrátí z práce. Nemám sílu na výčitky, že nejsem schopná Jendu ohlídat... Asi stromečku udělám hlubší díru, přijde mi, že je moc "vysoko"... A sladkou odměnu a pochvalu Jendovi, když stromeček zůstane na svém místě...?

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, Martino, Ty jsi taky z Brna? Začíná se mi ta představa líbit...

    OdpovědětVymazat
  6. co okolo stromku navalit velké šutry?

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, raději ne...Nevím, jak by musely být velké (a těžké)...K. na zahradě nějaké měl..a Jenda má velkou sílu...Kameny házel po holkách a k sousedovi... Kameny raději co nejdál od Jeníka... Člověk nikdy neví...

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, máš můj velký obdiv, jak to všechno zvládáš a ještě takhle maskovat stopy...
    Odměna je určitě dobrý nápad. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sa smejem až mi slzy tečú pri pohľade na Janíkov šťastný výraz v tvári vykonávajúc stromčeku túru po záhrade :D
    Už z názvu som vytušila, že pri tomto príspevku sa mi zdvihne nálada :)

    OdpovědětVymazat
  10. No musím se smát, i když to samo vlastně není k smíchu...ale Jenda vypadá tak spokojeně:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikuliq, AndyPan, jsem ráda, že jste se zasmály...já taky. :-) Jenda se málokdy směje..a tak díky Bohu za každý jeho úsměv. A pobíhající stromeček má málokdo. :-) Jediný, kdo by se nesmál, je můj manžel, ale to je jeho problém... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Po přečtení tohoto článku se hluboce omlouvám našemu Pétovi, který mě pravidelně likviduje kytičky z truhlíků :)))na Jendu nemá.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak doufejme, že se to stromečku nezalíbí a nebude si to pamatovat. Kdysi jsem četl sci-fi Den trifidů o kráčejících rostlinách, které se k lidem nechovaly dvakrát vzorně, když lidstvo díky jedné zbrani osleplo. Takhle to zní divně, ale kniha se četla výborně.
    Ale zakořenit by už měl, aby se manžel nedivil, že stále neraší.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty se aspoň nikdy nenudíš, viď?:))) a neřešíš nepodstatné banality... to věčné maskování, zahlazování pestrých stop ti krade čas...
    "tatínek" si po malování taky ložnici do pořádku nedal:( Tatínek si najde asi vždycky něco, proč se mu bude blbě spát:(
    Běhající stromeček je přece prima nápad:)))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...