pátek 18. března 2011

Knihy Jindřišky Šindlerové

Díky svému blogu o Jeníčkovi se "potkávám" s různými milými lidmi a navazuji nová přátelství.
Mimo pár negativních mailů a komentářů mi chodí vesměs pozitivní a duši hladící mailíky.

Touto cestou..a tedy díky autismu..... :-)
..... jsem se seznámila s milou paní.
Není to tak dávno, co mi komentář pod mé povídání a krásnou básničku ...napsala Jindřiška Šindlerová.

A postupem času jsem na internetu našla její knihy o zvířátkách.

A protože Jenda zvířátka miluje, zkusila jsem mu dvě knížky přes internet objednat:
Lesní schovávačky a Veršovánky pro mazánky.....

Ke svému autismu má Jenda ještě poruchu chování a též poruchu pozornosti s hyperaktivitou, a tudíž se nedovede dlouho soustředit....

U básniček jsme stále ve fázi...odmítání čtení.... Nesmím číst básničky....

Pokud se o to pokusím, Jenda se naštve, knihu zavře a v tom horším případě ji zahodí na zem....

A světe div se....

Když knížky přišly, usadil se Jeníček do křesla....

Jednou knihou si podložil záda....:-)
.....a byl tak krásně soustředěný a trpělivý, až mě samotnou překvapil....


Se šťastným úsměvem na tváři si prohlížel obrázky....

....studoval čísla a písmenka....
...listoval stránku po stránce....

A bylo vidět, že se mu knihy moc líbí....

Tygr, les, houby, labutě, plyšák, sova, vlk, sluníčko, housenka, tučňáci, prasátko, pejsci, netopýr, kočička, ježek... přesně ty věci a  ta zvířátka, která má Jenda rád.... A nejen tato, ale i spousta dalších....

Elišce se nejvíc líbily básničky: Nemocné slůně, Teriéři, Hroch, Tučňáci, Papoušci z pralesa, V lese, Sluníčko, Muchomůrka, Uličníci, Žirafy, Netopýr, Myšák a myška, Šedá myš, Papoušek Kakadu, Krocan, Slon indický, Slepice domácí, Želva a Páv.

Do ucha mi tady šeptá, že skoro všechny a že je tam MUSÍM napsat.... :-)

Šárinku nejvíc zaujaly básničky Bobr, Mlsný vlk, Plyšáček a  Tygr... Ta měla spíš potřebu nad knihou KOMUNIKOVAT. :-)

Ptala se, co znamenají slova: "fit, pastilka, blues, zeleň, mělčina, hýří, rdí, brynza...ap."

Nad knihami jsme strávili nejedno příjemné odpoledne a už teď se těšíme na další díly.


Děkuji touto cestou Jindřišce Šindlerové za krásné básničky, za hezké obrázky a hlavně za radost, kterou udělaly její knihy mým dětem...

1 komentář:

  1. Moc hezký článeček. Jidřiška z něj a hlavně z vás všech bude mít radost.
    A vím, že další básničky jsou už na cestě. Viděl jsem i krásné nové obrázky. Jindřiška je šikovná spisovatelka a ilustrátorka a každý takovýto ohlas jí vždy dodá sil k nové tvorbě pro děti a nejen pro ně. Knihy pohladí i dospělé.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...