úterý 22. března 2011

Opakované otázky

Když jdeme na procházku, slyším během hodiny stále dokola tytéž otázky:
" Kam jede autíčko? Autíčko jede nakoupit?"
" Kam jede autíčko? Autíčko jede nakoupit?"
"Dělá lámus (rámus) ?"
"Kam jede autíčko?"
"Dělá lámus (rámus) ?"
"Autíčko je stalý (staré)?"
"Dělá lámus (rámus) ?"
"P...jako palkoviště (parkoviště)...můžou tam palkovat (parkovat)??"
"P...jako palkoviště (parkoviště)...můžou tam palkovat (parkovat)??"

"P...jako palkoviště (parkoviště)...můžou tam palkovat (parkovat)??"

A DOMA?
Nad televizí máme digitální hodiny a nejméně tisíckrát denně se zeptá na čísla:

"Jaký je tam číslo?"
"Jaký je tam číslo?"
"Jaký je tam číslo?"
"Jaký je tam číslo?"

Dokud neodpovím, ptá se jak ohraná deska stále dokola..... a s čím dál větší razancí...
Hlesnu... "13..."

"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"

"14, Jeníčku...."

Pak se objeví číslo 14..
"Jaký je tam číslo?"

"Jaký je tam číslo?"
"Jaký je tam číslo?"
"Jaký je tam číslo?"

.."14...."

"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"

"...Bude tam číslo 15...."

"Jaký je tam číslo?"
"Jaký je tam číslo?"
...


"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"
"Jaký tam bude číslo?"

A tak pořád dokola....
Za minutu se stihne zeptat i 4x...

Ať jsem kde jsem, i když jsem na záchodě, pořád MUSÍM vědět, kolik je hodin...Tedy jaké je číslo...

Já že jsem trpělivý člověk?!!! Ale kde že...

Kolikrát nevím, jestli mám vyskočit z kůže, utéct pryč, přetrhnout ho jak hada ....nebo zda mám ty zatracený hodiny vyhodit do popelnice....

4 komentáře:

  1. Tak už se mi udělalo lépe a z postele mohu přesednout k pc a něco si přečíst a okomentovat.
    "Ptací" jsou všechny děti, Jeník je asi tuplovaný tazatel, ale ty hodiny vyhodit nedoporučuji. Jednak by rodina nevěděla kolik je hodin a Jeník by se ptal, kde jsou hodiny, nebo kdy se koupí nové.
    Posílám pro uklidnění hodiny kyvadlové. :)

    OdpovědětVymazat
  2. takhle to zní směšně,ale vím že není....

    OdpovědětVymazat
  3. ...přeji hodně a jestě víc trpělivosti :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nechtěla bych to zažívat, ale takhle napsané, včetně navrhovaného řešení, mě to krásně rozesmálo. Pevné nervy!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...