úterý 29. března 2011

Zase ty uši....

Dnešní večer se nám malinko zkomplikoval.

Jenda začal hystericky plakat, měl teplotu 37,6 a držel se za ucho.
Protože mu ho píchali před dvěma měsíci, věděla jsem....podle příznaků, že je zle.
Šárce jsem dala instrukce...jak nikomu neotvírat a nikoho k nám domů nepouštět.
A Eliška mi chtěla asistovat.
Byla jsem ráda...
Ono zvládat malého ječícího a nemocného Autíka, držet tašky, bundy, kabáty, průkazku od pojišťovny, plyšáka a pití.. ...to mně samotné moc nejde.

Jenda nechtěl jít, klekal si a válel se po zemi.

Nechtěl se nechat připoutat do autosedačky, ale nakonec jsme to zvládli.


Cestou těch 20 km proplakal.

V čekárně  ho Elinka svlékla a já jsem mezitím hledala automat na zaplacení poplatku za pohotovost.
Zjistila jsem, že nemám drobné a než jsem pochopila, že o kousek dál je i měnička, která mi po vložení bankovky vyplivne drobné, tak už Elinka s plačícím Jendou v náruči přišla za mnou...


Jendovi píchli pravé ouško, dostal antibiotika...


A v pondělí nás čeká kontrola na ORL. Jenže to už bude "za bílého" dne a zase tam bude plno lidí...
Tyhle "noční" akce mám raději, protože jsme  v čekárně většinou sami...

12 komentářů:

  1. Eliška i Jeník jsou moc šikovní!
    A v pondělí na vás budu myslet! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. chudák Jeník :-(( ty uši... (20 km ? já to mám na pohotovost 3 a jsem vždycky hotová ) :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Posílám velké pohlazení Jeníkovi!!!
    Mojeho Radima, když byl malý, také zlobila ouška, také mu je píchaly,
    tak vím jaké to je!!
    Držte se!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Eliška je moc šikovná a je krásné, že je tak empatická vůči Jeníčkovi.
    Hepča

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že máš v dceři takovou pomocnici. Amelko, myslím na vás.J.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje holčička je moc šikovná, máš v ní oporu a pomocníka. Tak jen držet pěsti aby Jeník byl co nejdřív v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  7. Zvladli jste to nakonec zase skvele. Snad uz bude dobre Jenikovi.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš úžasnou dceru, mohla bys jí prosím ode mě dát hubánka? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Soucítím s Jeníkem, vím, jak zánět středního ucha bolí. Absolvoval jsem mnohokrát. Snad se to rychle sklidní. Držím pěsti a snad mohu i já napsat, že na vás myslím a přeji rychlé uzdravení a málo lidí v čekárně ORL.

    OdpovědětVymazat
  10. Och zlatíčko :( nech sa ušká rýchlo zahoja aj teplota klesne! Držíme palce a posielame jednu uzdravovaciu pusinku

    OdpovědětVymazat
  11. Já vím...moje na uši také trpí a můžu ti říct,že ač není autík...zvládnout jí na píchání skoro nemůžu..má sílu aje hysterická..my uchem odneseme každou rýmu:-(

    OdpovědětVymazat
  12. Chudinka maly. Moc dobre vim, jake to je.
    Kolem ctvrteho roku jsem trpela na zanety stredniho ucha kazde dva tydny. Neustale jsme jezdili na pichani a ja jsem to nesnasela. Uz doma pravidelne rev, v cekarne rev, v ordinaci rev. Nekdo si me vzal na klin, chytil me, chytil mi hlavu... Brrr hruza. Dodnes mam z toho trauma a nikdo mi nesmi sahnout na usi.

    Snad vas to nebude trapit casto. =(

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...