pátek 18. března 2011

Máš jiný svět....

Máš svůj vlastní, jiný svět...
...a není Ti co závidět...
Tolik ses lidí na ulici bál...
a přesto musíme jít dál a dál....

Pomocí obrázků do světa se vydávat
a NIKDY, nikdy to nevzdávat.
Nechceš, aby se lidé dívali na Tebe,
z jejich pohledů asi Tě zebe...

Jejich slova nemáš rád,
toužíš rychle od nich utíkat...
Když tvým tělíčkem lomcuje vztek,
přes okna, dveře slyšet je tvůj brek.

Spolu vzepřeme se osudu,
vždy, synku, pro tebe tu budu.
Pod tvojí autistickou páskou
skrývá se srdíčko protknuté láskou.

Tvoje duše nevinná je, čistá...
autismus zabírá ve tvém životě moc místa.
Na jedno Tvé něžné objetí,
 chci čekat i půlku století....

10 komentářů:

  1. Věřím, vím, že se toho objetí dočkáte. Oba!

    Hezké verše :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc přeju, aby to objetí přišlo dřív než za půl století!

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krásne, až ma z toho mrazí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyz jsem byla mala
    casto jsem jak Jenik rvala.
    Vadili mi lidi kolemjdouci
    muj plac tehdy byval srdcervouci.

    To stesti co ma Jenik nebylo mi dano
    me chovani s autismem nebyvalo spojovano.
    Byla jsem jen jina
    a byla to moje vina.

    Vsechno tvoje psani
    nadeje mi vhani.
    Protoze se dozvidam
    jak se to vlastne chovam.
    Jak to vidi druha strana
    ta co nema Aspergera sama.

    OdpovědětVymazat
  5. Katarino, náádherná básnička!!! Děkuji Ti za ni, jsi úúúžasnááá!

    OdpovědětVymazat
  6. Diky Ameli! :) Uzasna jsi ale TY! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Víš, Katarino, jsem moc ráda, že JSI a že jsi se mi ozvala mailem. Jen díky Tvým mailům, díky komunikaci s Tebou a díky Tvým pocitům, ted vím, jak se ASI cítí moji Aspíci...Ti MOJI mi to totiž neumí říct tak, jako TY. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  8. Bože.... to jsou nádherná slova, Amélko.
    Derou se mi slzy do očí, jsi báječná maminka a úžasná žena!-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já děkuji, že se ještě někdo vrací do minulosti.

      Vymazat
  9. Je to nadherne napsano... Bobecek maly:(

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...