čtvrtek 24. března 2011

Legrace s Jendou

Jenda mě často rozesměje:

Musí vědět, proč jde k doktorovi, co tam bude dělat a pořád se ptá...
"Kam bude pan doktol (doktor) koukat Jeníkovi??"

Odpovídám: "Do ouška" (na ORL), "do pusinky" (u pediatra), " na zádíčka" (u ortopeda), "na nožičky (u neurologa)....
Nedávno jsem šla na kontrolu na gynekologii... a Jenda mi říkal: "Kam bude pan doktol koukat mamince?"
A najednou mi došla řeč. :-)

"Jeníčku, vem si lízátko. To tady máš od včerejška."
J: "Menuje včelejšek????" (jak se jmenuje)
já: "Pondělí."
J: "Jeník nemá lád pondělí.
Zítla pijede... (zítra přijede)..."
já: "Kdo? "
J: "Pondělí..."




J: "Taťka je zlej, bude zavženej v koupelně"... (do koupelny zavíráme Betynku, když vrčí)
 Že by měl pocit, že taťka vrčí?... :-)

Když zvýším hlas, což nesnáší, tak volá: "NEVŘI na mě." (Jako kdyby věděl, že někdy opravdu vřu zlostí a vím, že na něj nesmím ječet...)

Učíme se oční kontakt:

"Jeníčku, dívej se na mě"...
Ani nezvedne hlavu a říká: "Dívám (na) tlabanta..."

A jeho oblíbené větičky: "Maminko nepívej" (nezpívej) nebo "VYPNI maminku"... už snad přestal používat...
Tím mi chtěl "taktně" naznačit, abych byla zticha a neobtěžovala ho svým hovorem.... :-)

Když přišla babička, tak ji vyháněl:
"Babičko, di pinkat" (spinkat)...
Moje mamka na Jendu: "Ale mně se nechce spinkat..."
J: "Babičko, di ábus (na autobus)....
Mamka: "Autobus už ujel..."
J: "Na vak (na vlak)? ...
Na koo (kolo)?"

9 komentářů:

  1. :-D a už piš, jak jste to dnes zmákli:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zvědavý, ale Dášenko asi dobře, kdy Amélka má náladu na tyto vtípky.
    A dostalo se Jeníkovi odpovědi? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale ale, vy jste nedočkavci. ?:-) Jedině, že byste přijeli, jeden pohlídá Jendu, druhý udělá úkoly s holkama a já budu psát povídání. :-) Dobrý nápad, ne?
    Určitě napíšu, jen to není tak jednoduché. Musím uložit fotky do PC, upravit, zmenšit a něco vymyslet. Zkusím to večer nebo zítra ráno. Ještě vás budu chvilku napínat. Ale přežili jsme...oba dva, tak dobrý, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Áááááááááááááááá puknu zvědavostí!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Po třech špatných dnech mi začíná zase svítat na lepší a tohle mě rozesmálo. Takže moc děkuji. A přidávám se k nedočkavcům. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem zvědavá. Nás ta cesta do Aply Praha taky brzy čeká.

    OdpovědětVymazat
  7. ..fakt jsem se zasmála :-D :-D ...je vidět , že jste to zmákli :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mutile, ne, nedostalo se mu odpovědi...tedy té správné odpovědi. Už nevím, jakou "výmluvu" jsem použila, ale pravdu jsem mu neřekla, ač učím holky, že lhát se nemá... Představa, jak si z toho Jenda udělá echolálii a 1000x za den "zazpívá", kam se díval pan doktor mamince...? To jsem nemohla... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. :) Amélko, tak to chápu.
    Usmívám se, ale při představě, že "zpívání" o maminčině prohlídce slyší celá ulice či obchoďák, mi ten úsměv rychle zatvrdnul.
    A za chvilku tam začnou chodit holky... To už snad J. bude mít jiné otázky.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...