středa 16. března 2011

Lidé, nesuďte....

Nesuďte moje chování, prosím...
Jen kvůli vám nápis na tričku nosím...

"Vnímám svět jinak, neřeš to..."

...tak nápis na tričku zní....

..že se mé chování jednou zlepší,
moje maminka tajně sní....

Nesuďte, lidé, moje činy,
ANO, JSEM AUTISTA a jsem jiný...

Nesuďte, lidé, moje  chování,
které agresivitou často zavání...

Koušu, štípu, jazyk vyplazuji,
místo výčitek vaše pochopení potřebuji.

Stejně jako drahá maminka moje,
která denně vydává se se mnou do boje.

S autismem či s lidmi bojovat,
často mé chování nedá mamince spát...

Když na vás křičím svoje nadávky,
nejraději častovali byste mě pohlavky.

Věřte, že nedělám to rád,
zkuste mě i přesto milovat....


7 komentářů:

  1. Moc hezky napsané!
    A děláte to s Jeníčkem dobře. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Opravdu oceňuji Vaše básnické vlohy.

    OdpovědětVymazat
  3. Veď aj tí čo súdia raz budú súdení...
    Pekne si to napísala

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné verše :o)
    A stejně, je to prima mít blog...moct se vypsat z věcí, které nás tíží nebo se podělit o radost, viď?

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, hezky zaveršováno!
    Sám jsem počátkem března na básnickém servru Liter.cz napsal něco podobného:

    vnímám svět jinak, neřešit, prosím
    nápis ten na triku
    často si nosím

    nesuďte nestandardní mé činy
    autista totiž jsem
    jsem trochu jiný

    Hezký páteční den.

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, pěkně napsané, myslím na vás
    janka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...