středa 2. března 2011

Život mého syna

Život mého syna,
to je někdy dřina.

Když není po jeho, podlomí nožičky,
odmítá držet se ruky své matičky.

Utíká rychle v širou dál,
neslyší, že na něj někdo zavolal...

Ukazuje mi tak svoje záda,
a já ho mám přesto tolik ráda.

Po zemi se válí jako prasátko,
na vodítku půjde jako zvířátko.

Jeho život za to ale stojí,
maminka se o něj venku bojí.

Synek na první pohled krásný je,
ale jestlipak je tu i naděje...

Naděje, že do společnosti se jednou zapojí,
jak asi v životě svém Jeníček  obstojí?

Bohu jeho život s důvěrou svěřím,
že bude lépe, ráda věřím....

7 komentářů:

  1. No Ami, já nevěřím svým očím, taková dlouhá básnička! Moje máma by řekla: " Z tebe ještě jednou něco bude!" :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. také jsem doufala, ale přiznejme si že jak můj Peta tak tvůj Jeníček budou jiní. Společnost je bude špatně akceptovat.
    Vidím to u Peti, je už dospělý a lepší už to nebude. Už moc nevěřím.

    OdpovědětVymazat
  3. Všeříkající, upřimné... nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vauu :-))) pekne basnicke strevo :-)))
    Neboj Ami, i autiste maji sve misto na svete....Jenda se urcite zapoji, verim tomu !!
    A nedeje umira posledni.
    Myslim na vas.Lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Dlůležité je,aby byl š´tastný on...svět stejně málo oceňuje...nakonec kvůli světu apolečnosti se nenarodil..

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie,áááách to je tak výstižný :-).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...