neděle 1. července 2012

Krmení dudlíčků


Jenda si neumí hrát.
Někdo se mu musí od rána do večera věnovat.


Když se nudí, škodí.


Hází hračkama nebo terorizuje Betku, jindy zlobí holky. Což je nepřípustné.


V rámci nácviku hry zkoušíme i krmení ....
...někoho JAKO nakrmit.


Krmit plyšáky ho moc nebaví.


Nejraději si hraje s dudlíkama.
Vozí je v autech nebo jim staví domečky z magnetické stavebnice.
A tak jsem je využila i tentokrát.


Jediný, koho Jenda opravdu akceptuje, je čuník.


A tak dostal čuník k večeři rýži.
Maso Jenda nejí. Tedy pokud nepočítám kuřecí nugety od Mc Donalda.


A tak měl čuník k jídlu jen suchou rýži. Ale ne ledasjakou. Dostal jasmínovou rýži  s máslem.


Obyčejná rýže Elišce ani Jeníkovi nechutná.
Čuníkovi je to naštěstí jedno, ten se přizpůsobí.


Jenda si vydrží hrát jen pár vteřin, občas minut.


A pak už zase zlobí, škodí, terorizuje....


Tahá čuníka za rypáček, za nožičku,  mlátí ho stavebnicí... nebo ho kouše.
A protože násilí nestrpím - na zvířatech, na lidech, ale ani na čuníkovi, tak končíme hru.

5 komentářů:

  1. Opravdu by mě zajímalo, kde bereš inspiraci na zabavení Jeníčka, když vydrží jen pár minut a den je tak dlouhý. Vždyť to musíme mít neuvěřitelně širokou škálu čiností. A jak stihneš uvařit? Já stojím v kuchyni hodinu, další hodinu po jídle mytím nádobí a moje děti se mi plazí okolo nohou, svazují mi nohy provázkem, sundavají bačkory a ponožky a vzdychají, kdy už to budu mít hotový.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím. To je trošku tragédie. Snažíš se dělat rychlovky. Často vaříš za asistence ječícícího dítěte, někdy tě nenechá vařit vůbec a jsi ráda, když si ohřeješ nějaký polotovar z mrazáku, často nejde ani to a tak sníš k obědu jablko nebo suchý rohlík, jindy uvaříš v noci na dva dny dopředu, nebo tehdy, když ho na čtvrt hodinky zabaví Šárka nebo když přijde asistent. Uklízíš po nocích a nebo ti práce stojí... Proto je třeba osobní asistence. :-)
      Zabavit ho je často nadlidský výkon - malování, modelování, televize, házení, autíčka, úkoly...pořád dokola vymýšlíš aktivity a jde ti z toho hlava kolem. :-)

      Vymazat
    2. No, koukám, že se moc nenajíš ani Ty, to jsem si neuvědomila. Ale vůbec si nestěžuješ, péče o Jendu je přednější. Pečlivá maminka, obdivuji Tě stále víc.

      Vymazat
  2. Amélie, Jeníček je moc roztomilý a určitě si s ním užiješ hodně legrace přes všechny velké starosti :-)) Krásný horký den Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se to i tady zlepší brzy, uvidíš! Je vidět, že ho dobře vedeš. Chválím.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...