pondělí 21. října 2013

Betka měla hlad

Dávala jsem Betynce granule a Jenda říká:
"Betka měla hlad".
- "Jak jsi to poznal?"
- "Měla smutnej ocas....
.....už nemá smutnej ocas, už ho má nahože."

A úplně nejlepší na tom je to, že to teď stokrát za den opakuje...
Ptá se mě, mamky, holek:
- "Víš jak poznáš, že má Betka hlad?" - "Má smutnej ocas!"...a pořád dokola...

12 komentářů:

  1. Chytrý Jenda... uplne mne to dojalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak zlatýýý!!!! :))
    Já se na toho kluka tak těším!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět že jste si padli do oka. A divil bych se že by si i tebe Jeník neoblíbil.

      Vymazat
    2. Jendovi je jedno, kdo ho hlídá, pokud je doma a má své rituály, ale Viktorka se mu líbila:-)

      Vymazat
    3. NAvázali jste spolupráci? Vida, k čemu je ten Pavel užiečný :D
      Jenda je vnímavý. Náš Goro mívá taky smutnej ocas, zvlášť, když má hlad:). Jen jsme to tak trefně nikdy nevyjádřili.

      Vymazat
    4. Nechápu komentář. Viktorka přijela zatím jednou hlídat Jendu, s Pavlem to nemá co do činění:-P

      Vymazat
  3. No, - není Jeník kouzelný? Jeník je inteligentní, všímavé, pozorné dítko a má betynku rád. Já vím, že někdy je to těžké, ale tyhle hezké a úsměvné chvilky to vyvažují. Jeník má dobré srdíčko.
    Četla jsem o návštěvě u babičky, - jak Jeník házel po děvčatech polštáře, - Eliška se zachovala moc hezky, - brala to jako hru a Jeníkovi se to líbilo. On to pošťuchování vlastně taky je z jeho strany projevem lásky :o))). Vzpomínám si, když jsme byli v jeho věku a stejně starým klukům, kterým jsme se jako holky líbily,tak nám své sympatie projevovali podobně, - strkali do nás, požďuchovali, popotahovali za vlasy, házeli kamínky ..... jen aby získali pozornost :o))) Jo, jo, - Jeník je fain :o)))) a má své lidi rád.
    Bára

    OdpovědětVymazat
  4. Je dobrej pozorovatel. Třeba na to něco je. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super, no vida, tohle mě nikdy nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. šikulka!Honzík má Betynku moc rád:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem asi uvažovala špatně ovlivněna příspěvky Pavla o procházkách s Viktorkou (kamarádkou). Promiň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí. Svět je malý. Viktorka je stejná:-) Jednou byla u nás, jednou (či víckrát) s Pavlem na procházce...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...