úterý 8. října 2013

Pexeso


Pexeso nehrajeme podle pravidel, ta totiž Jenda nechápe....



Ale spojit stejné dvojice je pro něj hračka.


 Obrázky se mu líbí, protože jsou krásně malované a přesně to, co má rád - ovoce, kytičky, zvířátka, houby...








Sice mě trochu "převezl", ale jsem ráda, když "pracuje" a nevzteká se, tudíž jsem přistoupila na jeho variantu.


Já jsem mu totiž dala pod sebe do sloupečku šest obrázků a on k nim měl (podobně jako v "hotových strukturovaných" úkolech) přiřadit stejný obrázek.


Jenda se čertil, skákal po obrázcích s pejskem, kousal si prsty a žádné sloupečky dělat nechtěl.


Teprve, když jsem mu dovolila dělat si to po JEHO, tak se uklidnil a dvojice pospojoval.


Jako první si vybral samozřejmě čuníka...


Nakonec jsem tedy neměla dva sloupečky, jak mělo být původně, ale několik dvojic po celém stole.



 Jednoduchá práce u stolu Jeníčkovi docela jde...tedy pokud má náladu... pár minut u toho vydrží, pokud ho nic neruší.


Stejně jsem zvědavá, jak mu to "jednou" půjde ve škole.


4 komentáře:

  1. i vlastní pravidla mají svoje kouzlo :) je dobře, že se bavil

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si tiez povedala ze obrazky su nadhenrne. Pexeso som ako mala ani ja nemala rada, moc som u toho nedavala pozor a tak som nebola moc uspesna.Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem pexeso milovala a měla ho ráda i Eliška.

      Vymazat
  3. Opravdu pěkné obrázky na pexesu. Pexesa s fotkami, jaké dnes s oblibou vyrábí, se mi moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...