úterý 8. října 2013

Líbí se mu tady?

Jenda říká Elišce:
- "Líbí se MU tady?" (Betce)
...a Eliška říká: "Líbí se JÍ!!" Jenda plete zájmena, tak ho opravuje.
a Jenda na to:
- "Nejí, dala si oběd a odpočívá..."

8 komentářů:

  1. Myslím, že je fajn, že Jeník není jedináček a že má starší sestry :-). Vlastně je celkově fajn nebejt jedináček - pokud teda člověk zrovna nemá chuť své(ho) sourozence zabít :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je bezvadný, to jsem se zasmála. Člověk by to nevymyslel, to se musí opravdu přihodit! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš aspoň k tomu stresu i zábavu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. :DDD Amelie, to je suprove :))
    Bara, stala ctenarka

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak dojemně milé a úsměvné, že bych dala Jeníkovi hned velkou pusu, - a Elišce taky, - má k Jeníkovi moc hezký vztah.
    Bára

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá slovní hříčka. Můj manžel už mě roky častuje podobnou. Odehrává se to asi takhle v mnoha obměnách.
    "Až budeš mít čas., tak....."
    "Jakej Šmíd? ten tu není...."
    Šmíd je náš kolega v práci. Průpovídka po 30 letech jaksi ztratila vtipnost...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na co děti nepřijdou! My už ani takto nedokážeme myslet!

    OdpovědětVymazat
  8. já si myslím,že používá to MU ve spojení jako tomu psovi i když je to fenka:o) jinak za těhle pár chvilek to stojí:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...