středa 16. října 2013

Pexetrio - Čím se živí zvířátka


Dnes pracoval Jenda jako na drátku.


Tedy - né že by zpočátku chtěl....nezabírala žádná motivace a Jenda v jednu chvíli dokonce utekl do ložnice, až mě napadla zmrzlina.
V létě pracoval za nanuka. Twister byl velkým lákadlem.
Ale v podzimním sychravém počasí jsem ho nanukama živit nechtěla.


Teď už nanuky nekupuju, ale dnes jsem udělala výjimku. Nějak ho motivovat musím a nic jiného už nezabírá.


Zvířátka má Jeníček rád, takže Pexetrio přijal docela s elánem.


Jediný problém byl ten, že nechápal, že má hledat tři věci. Nikoliv dvě, jak je zvyklý z pexesa.
Musela jsem mu to neustále připomínat.


Pexetrio jsme nehráli podle pravidel.
Pravidla vždy uzpůsobuji dovednostem a schopnostem Jeníčka.


Takže jsme "jen" hledali tři podobné obrázky, tedy obrázky se stejným zvířetem.


Povídala jsem mu, co na obrázcích je, čím se zvířátka živí nebo jakou mají barvu.



Super bylo to, že Jeníčka občas něco zaujalo - oříšek, myška nebo mrkev...a měl z toho "nálezu" sám radost.


Když ho něco zaujme, tak se hned lépe pracuje.





Zmrzlinu jsem nechala hodně povolit, takže nebyla moc ledová.


Naštěstí to Jendovi nevadilo a po vypracovaných úkolech všechno spořádal.


Ještě jich pár v mrazáku mám. Vypadá to, že několik příštích dnů bysme u úkolů nemuseli "bojovat".


4 komentáře:

  1. My tu jime normalne zmrzlinu po cely rok. ;) Myslim ze bych bez ni ani nevydrzela.

    OdpovědětVymazat
  2. Zmrzlina doma v teplíčku je moc prima :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Občas k tobě nakouknu, ale komentáře nepíšu, nějak nestíhám. Stále obdivuji, jaké dělá Jeníček pokroky. Máš na tom velký podíl a můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se doma smějí, ale zmrzlinu si dávám "povolit" na chvíli do mikrovlnky :-)
    Líbí se mi, jak Jeníček u toho tak hezky dumá, vyloženě má vážný kukuč :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...