úterý 22. října 2013

Podzimní procházka na Konopišti


Dnes nám opět vypadlo hlídání, takže žádný plánovaný nákup se nekonal. Holčina někde uklouzla na mokrých schodech a jela do nemocnice (s podvrtnutým kotníkem).

Přemlouvala jsem tedy Jendu, abysme šli ven.
Nechtělo se mu, ale protože pánové, kteří pracují na zateplení domu, dělají pěkný kravál, tak se nakonec nechal ukecat, že v lese rámus nebude.


Popadl Betku a čuníka a popojeli jsme k lesu. Bylo nádherné slunečné počasí.
Krásný teplý podzimní den. Přesně takový jaký mám ráda.


Je to naše oblíbená cesta. Většinou na ní nepotkáváme lidi, a tak to má Jenda rád. Dnes, k jeho nelibosti, jsme potkali celkem tři. Při třetí osobě už se Jenda naštval a jeli jsme domů.


Ale byli jsme venku skoro hodinu, za což jsem byla moc ráda.


Jenda lítal sem a tam a Betynka s ním...



Často jsem se zastavovala, abych něco vyfotila....


...a tak Jenda pořád volal:
"Mamíííííí...


Mamííííí...


Mamíí, kde jsi?


Mamíííí...


Mamííí, pojď už!!!!"


Celou dobu si vystačil asi s pěti slovy.


V jednu chvíli mě na něj pohled fascinoval. Zastavil se a obrátil dlaně i oči k nebi...škoda, že fotka moc nevyšla...ale byla jem daleko..a nečekala jsem to.


Po chvilce už zase lítal jak čertík.


Nakonec položil čuníka do listí a podal mu klacík.


Pak ho zaházel listím a byl se svým dílem moc spokojený.


Betynka byla pěkně špinavá, a tak ze mě neměla radost, protože procházku odnesla vykoupáním, což ona nemá moc ráda.


13 komentářů:

  1. No vidis, nakupem by ses ochudila o krasny vylet. A jeste jsi usetrila:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A kdoví, jestli bude ještě tak hezky a jak dlouho takové krásné počasí bude trvat. Máte alespoň nádherný zážitek, to je přece také pro život důležité. Mne nádherné zážitky pravidelně zachraňují od depresí - tedy spíše vzpomínky na ně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já jsem si nestěžovala:-) Naopak: přijímám život tak, jak přichází..a pružně se přizpůsobuji změnám. Byla jsem ráda, že jsme šli ven... Holt nakoupím některý den večer, až Jenda usne.

      Vymazat
  3. Maminka je prostě žádaná :)))
    Aspoň, že vám vyšlo počasí :) Je krásně teď. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mamííí, před dubem, za dubem?:-) Krásné toulání.
    Přeji vám krásné dny!!!

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera a ten čertíkův úsměv... ten je k nezaplacení;-) máte tam pěknou krajinku, úplný balzám na nervy. to já dnes lítala po městě a ta příroda by mi bodla více. navíc jsem se dneska dozvěděla nemilou zprávičku, ale snad bude zítřek hezčí... měj se pohodově a přeji další slunné dny
    gábina
    ps: čuník dostal taky koupel?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nenene, čuník se naštěstí nekoupal, nebyl špinavej.

      Vymazat
  6. Krásný den .. krásná procházka ..a moc pěkné fotky ♥Táńa

    OdpovědětVymazat
  7. Všem vám ta krásná procházka v lese jistě prospěla. Pamatuju si jak jsi psala, že půl dne přemlouváš Jendu, aby šel ven, pak ho pracně strojíš do kombinézy a on pak vydrží venku jen pět minut a musí se jít domů.
    Jistě je péče o Jendu velmi náročná, ale je na něm vidět jak dělá pokroky každý den. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné snímky, - přímo umělecké.Moc se mi líbí. Jsem si jista, že mnohé by uspěly v některé soutěži. Krásná příroda, podzimní barvy, vysoké stromy a pod nimi v kontrastu malý Jeník s věrnou malou Betynkou, - oba v pohybu, Jeník - dovádivý, rozesmátý spokojený, šťastný - radost pohledět..... Má krásné oči a podmanivý úsměv. Moc hezký kluk je to. A jak běží, úsměv na tváři, vlásky rozevláté... a za ním Betynka. .......
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...