pondělí 14. října 2013

Svět kolem mne - Kde žijí


Tato hra se Jeníčkovi nelíbila.


Chvíli vzdoroval, otáčel se a vyplazoval na mě jazyk.




A tak jsem si povídala "sama pro sebe", co na obrázcích vidím.



Na pár vteřin Jeníčka zaujala liška....



..a letmý pohled věnoval kravičce...




A to bylo všechno.



Marné bylo veškeré úsilí a snaha získat si Jendovu pozornost ...nebo dokonce spolupráci....


 Eliška se mi smála, jak "marně" se snažím...


Jeníček zalezl pod stůl, vlezl si k Betynce do pelíšku...


...a počkal, až protivná matka přestane s úkolem prudit...


Kdyby měl někdo o hru zájem, tak je mu plně k dispozici.
Postupně se začínám(e) zbavovat toho, na co se nám jen práší, protože jinak bysme se sem za chvíli vůbec nevlezli.
Už tak máme potíže....

3 komentáře:

  1. S detmi je to tezke ,ne kazda hra zaujme ale hlavne ze se to vyzkousi.

    OdpovědětVymazat
  2. Amálko, nic si z toho nedělejte. To je normální reakce. Ještě jsem neviděla
    nikoho, koho by v životě bavilo všechno, co mu život nabídne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si z toho nic nedělám. Něco zkusím nabídnout dvakrát třikrát a když to nejde, tak to "posílám" dál...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...